1 – 10 of 49
- show: 10
- |
- sort: year (new to old)
- |
- Export
- 2024
- Samen voor krachtig leesonderwijs: Van leesscan tot leesplan (2024)
- 2023
- Lezen in tekstloze prentenboeken, hoe kan dat? (2023)
- Voorlezen in (inter-)actie! (2023) BASIS (BRUSSEL). 130(10). p.2-9
- Van leesscan tot leesplan : lezers maak je samen (2023) 36ste Conferentie Onderwijs Nederlands. p.41-46
- Van Leesscan naar leesplan (2023) BASIS (BRUSSEL). p.2-8
- 2022
- PRO-reading : effective reading education grounded in sustainable reading policy (2022) EAPRIL 2022, Abstracts. p.46-46
- Interactief voorlezen doe je zo! (2022) FONS (BRUGGE). 18. p.20-23
- Pre-service teachers’ reader profiles : stability and change throughout teacher education (2022) JOURNAL OF RESEARCH IN READING. 45(1). p.1-19
- How do psychologically based interventions for chronic musculoskeletal pain work? A systematic review and meta-analysis of specific moderators and mediators of treatment (2022) CLINICAL PSYCHOLOGY REVIEW. 94.
- 2021
- Leesbeleid : leerlingen aan zet! (2021) FONS (BRUGGE). 15. p.26-29