1 – 10 of 41
- show: 10
- |
- sort: year (new to old)
- |
- Export
- 2022
- Pre-service teachers’ reader profiles : stability and change throughout teacher education (2022) JOURNAL OF RESEARCH IN READING. 45(1). p.1-19
- 2021
- Leesbeleid : leerlingen aan zet! (2021) FONS (BRUGGE). 15. p.26-29
- Leesbeleid maken : hoe doe je dat? Leerlingen goed en gemotiveerd laten lezen doe je samen (2021) MEERTAAL (ASSEN). 8(2). p.14-16
- Sterk leesonderwijs maak je samen : leesbeleid in de praktijk (2021) TIJDSCHRIFT TAAL VOOR OPLEIDERS EN ONDERWIJSADVISEURS. 12(19). p.30-34
- Leraren die leesmotivatie promoten : continue professionalisering als motor voor motiverend leesonderwijs (2021) SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK. 61(1). p.32-36
- 2020
- Van duurzaam leesbeleid naar sterk leesonderwijs (2020) FONS (BRUGGE). 11. p.6-9
- Beginning teachers’ reading attitude and motivation : a study into the evolution from teacher training to entrance in the teaching profession and into the impact of a teacher professionalization program (2020)
- In pursuit of beginning teachers’ competence in promoting reading motivation : a mixed-methods study into the impact of a continuing professional development program (2020) TEACHING AND TEACHER EDUCATION. 96.
- Leesmotivatie : wat is het en hoe kan je het bevorderen? (2020) Didactiek Nederlands : handboek.
- 2019
- Een sterk leesbeleid op elke school : van le(r/v)ensbelang! (2019) MEERTAAL (ASSEN). 7(1). p.28-30