31 – 35 of 82
- show: 5
- |
- sort: year (new to old)
- |
- Export
- 2019
- Mind maps : processed as intuitively as thought? Investigating late elementary graders’ reading-for-learning patterns in-depth : Abstracts (2019) WOG 2019 : Developing and stimulating competencies : methodological challenges and opportunities for research. p.25-27
- Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie (2019) Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie..
- Illuminating text-learning in secondary education : measuring and fostering strategy use and knowledge acquisition (2019)
- Improving secondary school students’ text-learning strategies and performance through a strategy-focused program : a multilevel study (2019) Twenty-Sixth Annual SSSR Meeting, Abstracts.
- Development of an adaptive Flemish reading comprehension test for secondary school students (2019) EARLI 2019 : book of abstracts. p.213-213