51 – 60 of 62
- show: 10
- |
- sort: year (new to old)
- |
- Export
- 2013
- Direct measures of ICT competence in primary education: Development and validation of an ICT competence scale. (2013)
- Directe meting van ICT-competenties. Ontwikkeling en validering van een IRT-schaal voor het meten van ICT-competenties van leerlingen in het lager onderwijs. (2013)
- The content of educational technology curricula: a cross-curricular state of the art (2013) ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT. 61(1). p.131-151
- Institutionalized Technology Use in Elementary Schools: A Multilevel Approach (2013)
- De constructie van een peilingsinstrument informatieverwerving en -verwerking in het basisonderwijs - Eindrapport - deel 2: Ontwikkeling praktische proef ICT. (2013)
- 2011
- Operationalizing an ICT curriculum: towards a framework for the assessment of digital competences in primary education. (2011)
- Direct assessment of digital competences: information processing and communication in primary education (2011)
- Directe meting van ICT-competenties in het lager onderwijs: een introductie van de praktische ICT-proef als onderdeel van het peilingsproject informatieverwerving en – verwerking. (2011)
- 2010
- Identification and Development of a Framework for Digital Competences in Primary Education. (2010)
- Ontwikkeling van een referentiekader voor digitale competenties in de lagere school (2010)