31 – 40 of 82
- show: 10
- |
- sort: year (new to old)
- |
- Export
- 2019
- Fostering secondary school students’ text-learning strategy use through a strategy-focused program (2019) EARLI 2019 : book of abstracts. p.237-237
- Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie (2019) Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie..
- Illuminating text-learning in secondary education : measuring and fostering strategy use and knowledge acquisition (2019)
- Improving secondary school students’ text-learning strategies and performance through a strategy-focused program : a multilevel study (2019) Twenty-Sixth Annual SSSR Meeting, Abstracts.
- Development of an adaptive Flemish reading comprehension test for secondary school students (2019) EARLI 2019 : book of abstracts. p.213-213
- Investigating differentiated instruction in a text-learning strategy intervention with mind maps (2019) EARLI 2019 : book of abstracts.
- Sleutels voor effectief begrijpend lezen. Inspiratie voor een eigentijdse didactiek in het basisonderwijs. (2019) Sleutels voor effectief begrijpend lezen. Inspiratie voor een eigentijdse didactiek in het basisonderwijs..
- Learner profiles in secondary education : occurrence and relationship with performance and student characteristics (2019) JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH. 112(3). p.385-396
- 2018
- Tracing spontaneous spatial text-learning strategies in late elementary education : comparing trace data, digital writing pen data and eye tracking data. (2018)
- Uncovering elementary students’ cognitive processes during informative text and mind map learning. Combining eye tracking and retrospective interviews. (2018) Scientific Research Community: WO.008.14N Developing competencies in learners : From ascertaining to intervening, Abstracts.