Advanced search

Over de leraar als 'tafelspringer' en falende helden: een verkenning van Hollywoodleraren en de schoolfilm als 'taboebreker'

Ive Verdoodt (UGent) and Steven Vanhooren (UGent)
(2010) HET VRIJE WOORD. 55(1). p.12-15
Author
Organization
Keywords
filmdidactiek, schoolfilm, Hollywood, taboe

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Verdoodt, Ive, and Steven Vanhooren. 2010. “Over De Leraar Als ‘Tafelspringer’ En Falende Helden: Een Verkenning Van Hollywoodleraren En De Schoolfilm Als ‘Taboebreker’.” Het Vrije Woord 55 (1): 12–15.
APA
Verdoodt, Ive, & Vanhooren, S. (2010). Over de leraar als “tafelspringer” en falende helden: een verkenning van Hollywoodleraren en de schoolfilm als “taboebreker.” HET VRIJE WOORD, 55(1), 12–15.
Vancouver
1.
Verdoodt I, Vanhooren S. Over de leraar als “tafelspringer” en falende helden: een verkenning van Hollywoodleraren en de schoolfilm als “taboebreker.”HET VRIJE WOORD. 2010;55(1):12–5.
MLA
Verdoodt, Ive, and Steven Vanhooren. “Over De Leraar Als ‘Tafelspringer’ En Falende Helden: Een Verkenning Van Hollywoodleraren En De Schoolfilm Als ‘Taboebreker’.” HET VRIJE WOORD 55.1 (2010): 12–15. Print.
@article{914607,
  author       = {Verdoodt, Ive and Vanhooren, Steven},
  issn         = {0779-8032},
  journal      = {HET VRIJE WOORD},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {12--15},
  title        = {Over de leraar als 'tafelspringer' en falende helden: een verkenning van Hollywoodleraren en de schoolfilm als 'taboebreker'},
  volume       = {55},
  year         = {2010},
}