Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief

Sebastian Desmidt UGent (2009) ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE. 29(5). p.3-10
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE
Accountancy Bedrijfskd.
volume
29
issue
5
pages
3 - 10
ISSN
0770-7142
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:282707
VABB type
VABB-1
id
898713
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-898713
date created
2010-03-09 10:33:31
date last changed
2015-01-22 10:18:36
@article{898713,
  author       = {Desmidt, Sebastian},
  issn         = {0770-7142},
  journal      = {ACCOUNTANCY \& BEDRIJFSKUNDE},
  language     = {dut},
  number       = {5},
  pages        = {3--10},
  title        = {De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief},
  volume       = {29},
  year         = {2009},
}

Chicago
Desmidt, Sebastian. 2009. “De Effectiviteit En Relevantie Van Mission Statements: Een Analyse Vanuit Communicatieperspectief.” Accountancy & Bedrijfskunde 29 (5): 3–10.
APA
Desmidt, S. (2009). De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief. ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE, 29(5), 3–10.
Vancouver
1.
Desmidt S. De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief. ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE. 2009;29(5):3–10.
MLA
Desmidt, Sebastian. “De Effectiviteit En Relevantie Van Mission Statements: Een Analyse Vanuit Communicatieperspectief.” ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE 29.5 (2009): 3–10. Print.