De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief
(2009) ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE. 29(5). p.3-10
Please use this url to cite or link to this publication:
http://hdl.handle.net/1854/LU-898713
- author
- Sebastian Desmidt UGent
- organization
- year
- 2009
- type
- journalArticle (original)
- publication status
- published
- subject
- journal title
- ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE
- Accountancy Bedrijfskd.
- volume
- 29
- issue
- 5
- pages
- 3 - 10
- ISSN
- 0770-7142
- language
- Dutch
- UGent publication?
- yes
- classification
- A2
- VABB id
- c:vabb:282707
- VABB type
- VABB-1
- id
- 898713
- handle
- http://hdl.handle.net/1854/LU-898713
- date created
- 2010-03-09 10:33:31
- date last changed
- 2016-12-19 15:43:39
@article{898713, author = {Desmidt, Sebastian}, issn = {0770-7142}, journal = {ACCOUNTANCY \& BEDRIJFSKUNDE}, language = {dut}, number = {5}, pages = {3--10}, title = {De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief}, volume = {29}, year = {2009}, }
- Chicago
- Desmidt, Sebastian. 2009. “De Effectiviteit En Relevantie Van Mission Statements: Een Analyse Vanuit Communicatieperspectief.” Accountancy & Bedrijfskunde 29 (5): 3–10.
- APA
- Desmidt, S. (2009). De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief. ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE, 29(5), 3–10.
- Vancouver
- 1.Desmidt S. De effectiviteit en relevantie van mission statements: een analyse vanuit communicatieperspectief. ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE. 2009;29(5):3–10.
- MLA
- Desmidt, Sebastian. “De Effectiviteit En Relevantie Van Mission Statements: Een Analyse Vanuit Communicatieperspectief.” ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDE 29.5 (2009): 3–10. Print.