- Author
- Melissa Tuytens (UGent) , Eva Vekeman (UGent) and Geert Devos (UGent)
- Organization
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Published version)
- |
- UGent only
- |
- |
- 768.23 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8769268
- MLA
- Tuytens, Melissa, et al. De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid. Steunpunt Onderwijsonderzoek, 2020.
- APA
- Tuytens, M., Vekeman, E., & Devos, G. (2020). De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid. Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
- Chicago author-date
- Tuytens, Melissa, Eva Vekeman, and Geert Devos. 2020. “De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid.” Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
- Chicago author-date (all authors)
- Tuytens, Melissa, Eva Vekeman, and Geert Devos. 2020. “De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid.” Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
- Vancouver
- 1.Tuytens M, Vekeman E, Devos G. De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid. Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek; 2020.
- IEEE
- [1]M. Tuytens, E. Vekeman, and G. Devos, “De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid.” Steunpunt Onderwijsonderzoek, Gent, 2020.
@misc{8769268, author = {{Tuytens, Melissa and Vekeman, Eva and Devos, Geert}}, language = {{dut}}, pages = {{11}}, publisher = {{Steunpunt Onderwijsonderzoek}}, title = {{De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid}}, year = {{2020}}, }