Advanced search
1 file | 768.23 KB Add to list

De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid

Melissa Tuytens (UGent) , Eva Vekeman (UGent) and Geert Devos (UGent)
(2020)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 768.23 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Tuytens, Melissa, et al. De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid. Steunpunt Onderwijsonderzoek, 2020.
APA
Tuytens, M., Vekeman, E., & Devos, G. (2020). De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid. Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
Chicago author-date
Tuytens, Melissa, Eva Vekeman, and Geert Devos. 2020. “De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid.” Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
Chicago author-date (all authors)
Tuytens, Melissa, Eva Vekeman, and Geert Devos. 2020. “De Rol van Culturele Schoolkenmerken En Schoolleiderschap Voor Strategisch Personeelsbeleid.” Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek.
Vancouver
1.
Tuytens M, Vekeman E, Devos G. De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid. Gent: Steunpunt Onderwijsonderzoek; 2020.
IEEE
[1]
M. Tuytens, E. Vekeman, and G. Devos, “De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid.” Steunpunt Onderwijsonderzoek, Gent, 2020.
@misc{8769268,
  author       = {{Tuytens, Melissa and Vekeman, Eva and Devos, Geert}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{11}},
  publisher    = {{Steunpunt Onderwijsonderzoek}},
  title        = {{De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid}},
  year         = {{2020}},
}