
Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk
- Author
- Rielke Bogaert (UGent) and Kim Van Ammel
- Organization
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Accepted manuscript)
- |
- UGent only
- |
- |
- 836.53 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8755059
- MLA
- Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 2022.
- APA
- Bogaert, R., & Van Ammel, K. (2022). Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk. In A. Mottart & S. Vanhooren (Eds.), HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings.
- Chicago author-date
- Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. 2022. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” In HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren.
- Chicago author-date (all authors)
- Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. 2022. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” In HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, ed by. André Mottart and Steven Vanhooren.
- Vancouver
- 1.Bogaert R, Van Ammel K. Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk. In: Mottart A, Vanhooren S, editors. HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings. 2022.
- IEEE
- [1]R. Bogaert and K. Van Ammel, “Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk,” in HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, Antwerp, Belgium, 2022.
@inproceedings{8755059, author = {{Bogaert, Rielke and Van Ammel, Kim}}, booktitle = {{HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings}}, editor = {{Mottart, André and Vanhooren, Steven}}, language = {{dut}}, location = {{Antwerp, Belgium}}, pages = {{7}}, title = {{Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk}}, year = {{2022}}, }