Advanced search
1 file | 836.53 KB Add to list

Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk

Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Accepted manuscript)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 836.53 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 2022.
APA
Bogaert, R., & Van Ammel, K. (2022). Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk. In A. Mottart & S. Vanhooren (Eds.), HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings.
Chicago author-date
Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. 2022. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” In HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren.
Chicago author-date (all authors)
Bogaert, Rielke, and Kim Van Ammel. 2022. “Betere En Meer Gemotiveerde Begrijpende Lezers in de Klas? Van Onderzoeksbevindingen Naar Concrete Handvatten Voor de Praktijk.” In HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, ed by. André Mottart and Steven Vanhooren.
Vancouver
1.
Bogaert R, Van Ammel K. Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk. In: Mottart A, Vanhooren S, editors. HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings. 2022.
IEEE
[1]
R. Bogaert and K. Van Ammel, “Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk,” in HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings, Antwerp, Belgium, 2022.
@inproceedings{8755059,
  author       = {{Bogaert, Rielke and Van Ammel, Kim}},
  booktitle    = {{HSN-35 Conferentie Onderwijs Nederlands, Proceedings}},
  editor       = {{Mottart, André and Vanhooren, Steven}},
  language     = {{dut}},
  location     = {{Antwerp, Belgium}},
  pages        = {{7}},
  title        = {{Betere en meer gemotiveerde begrijpende lezers in de klas? Van onderzoeksbevindingen naar concrete handvatten voor de praktijk}},
  year         = {{2022}},
}