Advanced search
2 files | 4.08 MB Add to list

Erfgoed bottom-up benaderen? Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving

Author
Organization

Downloads

  • Erfgoed bottom-up benaderen. Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving - Joris Van Doorsselaere.pdf
    • full text (Author's original)
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 175.19 KB
  • programma-ord-finaal-8.pdf
    • supplementary material
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 3.90 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Doorsselaere, Joris. “Erfgoed Bottom-up Benaderen? Een Casestudy Onderzoek Naar Betekenisgeving.” Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts, 2022.
APA
Van Doorsselaere, J. (2022). Erfgoed bottom-up benaderen? Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving. Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts. Presented at the Onderwijs Research Dagen 2022 (ORD 2022) : Escape the classroom, Hasselt, België.
Chicago author-date
Van Doorsselaere, Joris. 2022. “Erfgoed Bottom-up Benaderen? Een Casestudy Onderzoek Naar Betekenisgeving.” In Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts.
Chicago author-date (all authors)
Van Doorsselaere, Joris. 2022. “Erfgoed Bottom-up Benaderen? Een Casestudy Onderzoek Naar Betekenisgeving.” In Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts.
Vancouver
1.
Van Doorsselaere J. Erfgoed bottom-up benaderen? Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving. In: Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts. 2022.
IEEE
[1]
J. Van Doorsselaere, “Erfgoed bottom-up benaderen? Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving,” in Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts, Hasselt, België, 2022.
@inproceedings{8750960,
  author       = {{Van Doorsselaere, Joris}},
  booktitle    = {{Onderwijs Research Dagen 2022, Abstracts}},
  language     = {{dut}},
  location     = {{Hasselt, België}},
  title        = {{Erfgoed bottom-up benaderen? Een casestudy onderzoek naar betekenisgeving}},
  year         = {{2022}},
}