Advanced search
Add to list

Scheduled maintenance: Publication downloads temporarily unavailable.

Due to maintenance publication downloads will not be available on:

  • Wednesday, March 27, 17:00 – 21:00
  • Thursday, March 28, 17:00 – 21:00

Exports of lists, FWO and BOF information will remain available.

For any questions, please contact biblio@ugent.be. Apologies for any inconveniences, and thank you for your understanding.

Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden

(2020) CXO MAGAZINE. In CXO Magazine CxO Magazine(Autumn Issue). p.70-72
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE, vol. CxO Magazine, no. Autumn Issue, 2020, pp. 70–72.
APA
De Weerdt, E., & Muylle, S. (2020). Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden.
Chicago author-date
De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. 2020. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE.
Chicago author-date (all authors)
De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. 2020. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE.
Vancouver
1.
De Weerdt E, Muylle S. Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden. Vol. CxO Magazine, CXO MAGAZINE. 2020. p. 70–2.
IEEE
[1]
E. De Weerdt and S. Muylle, “Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden,” CXO MAGAZINE, vol. CxO Magazine, no. Autumn Issue. pp. 70–72, 2020.
@misc{8698241,
  author       = {{De Weerdt, Erwin and Muylle, Steve}},
  issn         = {{1782-2300}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{Autumn Issue}},
  pages        = {{70--72}},
  series       = {{CXO MAGAZINE}},
  title        = {{Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden}},
  url          = {{https://issuu.com/cxoinstitute/docs/cxo-mp-204_druk-08_06112020}},
  volume       = {{CxO Magazine}},
  year         = {{2020}},
}