Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden
- Author
- Erwin De Weerdt and Steve Muylle (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8698241
- MLA
- De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE, vol. CxO Magazine, no. Autumn Issue, 2020, pp. 70–72.
- APA
- De Weerdt, E., & Muylle, S. (2020). Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden.
- Chicago author-date
- De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. 2020. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE.
- Chicago author-date (all authors)
- De Weerdt, Erwin, and Steve Muylle. 2020. “Zelfs Als de Klant Tevreden Is, Is Hij Nog Altijd Niet Tevreden.” CXO MAGAZINE.
- Vancouver
- 1.De Weerdt E, Muylle S. Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden. Vol. CxO Magazine, CXO MAGAZINE. 2020. p. 70–2.
- IEEE
- [1]E. De Weerdt and S. Muylle, “Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden,” CXO MAGAZINE, vol. CxO Magazine, no. Autumn Issue. pp. 70–72, 2020.
@misc{8698241, author = {{De Weerdt, Erwin and Muylle, Steve}}, issn = {{1782-2300}}, language = {{dut}}, number = {{Autumn Issue}}, pages = {{70--72}}, series = {{CXO MAGAZINE}}, title = {{Zelfs als de klant tevreden is, is hij nog altijd niet tevreden}}, url = {{https://issuu.com/cxoinstitute/docs/cxo-mp-204_druk-08_06112020}}, volume = {{CxO Magazine}}, year = {{2020}}, }