
Kwetsbaarheid als kracht bij interlevensbeschouwelijk onderwijzen en leren
- Author
- Naïma Lafrarchi (UGent) , Erik Renkema and André Mulder
- Organization
- Keywords
- didactics, pedagogy, education, religion
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Published version)
- |
- UGent only
- |
- |
- 141.56 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8684442
- MLA
- Lafrarchi, Naïma, et al. “Kwetsbaarheid Als Kracht Bij Interlevensbeschouwelijk Onderwijzen En Leren.” NARTHEX (BUDEL), no. December, 2020, pp. 51–58.
- APA
- Lafrarchi, N., Renkema, E., & Mulder, A. (2020). Kwetsbaarheid als kracht bij interlevensbeschouwelijk onderwijzen en leren. NARTHEX (BUDEL), (December), 51–58.
- Chicago author-date
- Lafrarchi, Naïma, Erik Renkema, and André Mulder. 2020. “Kwetsbaarheid Als Kracht Bij Interlevensbeschouwelijk Onderwijzen En Leren.” NARTHEX (BUDEL), no. December: 51–58.
- Chicago author-date (all authors)
- Lafrarchi, Naïma, Erik Renkema, and André Mulder. 2020. “Kwetsbaarheid Als Kracht Bij Interlevensbeschouwelijk Onderwijzen En Leren.” NARTHEX (BUDEL) (December): 51–58.
- Vancouver
- 1.Lafrarchi N, Renkema E, Mulder A. Kwetsbaarheid als kracht bij interlevensbeschouwelijk onderwijzen en leren. NARTHEX (BUDEL). 2020;(December):51–8.
- IEEE
- [1]N. Lafrarchi, E. Renkema, and A. Mulder, “Kwetsbaarheid als kracht bij interlevensbeschouwelijk onderwijzen en leren,” NARTHEX (BUDEL), no. December, pp. 51–58, 2020.
@article{8684442, author = {Lafrarchi, Naïma and Renkema, Erik and Mulder, André}, issn = {1569-3015}, journal = {NARTHEX (BUDEL)}, keywords = {didactics,pedagogy,education,religion}, language = {dut}, number = {December}, pages = {51--58}, title = {Kwetsbaarheid als kracht bij interlevensbeschouwelijk onderwijzen en leren}, year = {2020}, }