Advanced search
1 file | 4.21 MB Add to list

Het sprookje van social media influencers. Een multi-methode benadering om de overtuigingskracht en het ethische gebruik van influencer marketing te onderzoeken.

(2020)
Author
Organization

Downloads

  • Publieke verdediging def.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 4.21 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Veirman, Marijke. Het Sprookje van Social Media Influencers. Een Multi-Methode Benadering Om de Overtuigingskracht En Het Ethische Gebruik van Influencer Marketing Te Onderzoeken. 2020.
APA
De Veirman, M. (2020). Het sprookje van social media influencers. Een multi-methode benadering om de overtuigingskracht en het ethische gebruik van influencer marketing te onderzoeken.
Chicago author-date
De Veirman, Marijke. 2020. “Het Sprookje van Social Media Influencers. Een Multi-Methode Benadering Om de Overtuigingskracht En Het Ethische Gebruik van Influencer Marketing Te Onderzoeken.”
Chicago author-date (all authors)
De Veirman, Marijke. 2020. “Het Sprookje van Social Media Influencers. Een Multi-Methode Benadering Om de Overtuigingskracht En Het Ethische Gebruik van Influencer Marketing Te Onderzoeken.”
Vancouver
1.
De Veirman M. Het sprookje van social media influencers. Een multi-methode benadering om de overtuigingskracht en het ethische gebruik van influencer marketing te onderzoeken. 2020.
IEEE
[1]
M. De Veirman, “Het sprookje van social media influencers. Een multi-methode benadering om de overtuigingskracht en het ethische gebruik van influencer marketing te onderzoeken.” 2020.
@misc{8668357,
  author       = {De Veirman, Marijke},
  language     = {und},
  title        = {Het sprookje van social media influencers. Een multi-methode benadering om de overtuigingskracht en het ethische gebruik van influencer marketing te onderzoeken.},
  year         = {2020},
}