
Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school
- Author
- Iris Vansteelandt (UGent)
- Organization
Downloads
-
ppt.pdf
- full text (Author's original)
- |
- open access
- |
- |
- 2.28 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8646417
- MLA
- Vansteelandt, Iris. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts, 2019.
- APA
- Vansteelandt, I. (2019). Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school. In Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts. Utrecht, Nederland.
- Chicago author-date
- Vansteelandt, Iris. 2019. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” In Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts.
- Chicago author-date (all authors)
- Vansteelandt, Iris. 2019. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” In Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts.
- Vancouver
- 1.Vansteelandt I. Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school. In: Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts. 2019.
- IEEE
- [1]I. Vansteelandt, “Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school,” in Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts, Utrecht, Nederland, 2019.
@inproceedings{8646417, author = {Vansteelandt, Iris}, booktitle = {Landelijk Netwerk Taal, Netwerkdag, Abstracts}, language = {dut}, location = {Utrecht, Nederland}, pages = {26}, title = {Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school}, url = {https://slo.nl/publish/pages/13765/verslag_lnt26sept19.pdf}, year = {2019}, }