Advanced search
1 file | 28.45 MB Add to list

Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen

Iris Vansteelandt (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
(2019) FONS (BRUGGE). 5(1). p.30-32
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 28.45 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, 2019, pp. 30–32.
APA
Vansteelandt, I., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE), 5(1), 30–32.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Van Keer H. Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE). 2019;5(1):30–2.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt and H. Van Keer, “Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen,” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, pp. 30–32, 2019.
@article{8634083,
  author       = {Vansteelandt, Iris and Van Keer, Hilde},
  issn         = {2466-7439},
  journal      = {FONS (BRUGGE)},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {30--32},
  title        = {Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen},
  volume       = {5},
  year         = {2019},
}