- Author
- Iris Vansteelandt (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
- Organization
Downloads
-
(...).pdf
- full text (Published version)
- |
- UGent only
- |
- |
- 28.45 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8634083
- MLA
- Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, 2019, pp. 30–32.
- APA
- Vansteelandt, I., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE), 5(1), 30–32.
- Chicago author-date
- Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
- Chicago author-date (all authors)
- Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
- Vancouver
- 1.Vansteelandt I, Van Keer H. Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE). 2019;5(1):30–2.
- IEEE
- [1]I. Vansteelandt and H. Van Keer, “Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen,” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, pp. 30–32, 2019.
@article{8634083, author = {Vansteelandt, Iris and Van Keer, Hilde}, issn = {2466-7439}, journal = {FONS (BRUGGE)}, language = {dut}, number = {1}, pages = {30--32}, title = {Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen}, volume = {5}, year = {2019}, }