Advanced search
Add to list

Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen

Iris Vansteelandt (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
(2019) FONS. 9. p.30-32
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS, vol. 9, 2019, pp. 30–32.
APA
Vansteelandt, I., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS, 9, 30–32.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS 9: 30–32.
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS 9: 30–32.
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Van Keer H. Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS. 2019;9:30–2.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt and H. Van Keer, “Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen,” FONS, vol. 9, pp. 30–32, 2019.
@article{8634083,
  author       = {Vansteelandt, Iris and Van Keer, Hilde},
  journal      = {FONS},
  pages        = {30--32},
  title        = {Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen},
  volume       = {9},
  year         = {2019},
}