Advanced search
1 file | 28.45 MB Add to list

Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen

Iris Vansteelandt (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
(2019) FONS (BRUGGE). 5(1). p.30-32
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 28.45 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, 2019, pp. 30–32.
APA
Vansteelandt, I., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE), 5(1), 30–32.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leraren Gaan Voor Graag En Goed Lezen.” FONS (BRUGGE) 5 (1): 30–32.
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Van Keer H. Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen. FONS (BRUGGE). 2019;5(1):30–2.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt and H. Van Keer, “Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen,” FONS (BRUGGE), vol. 5, no. 1, pp. 30–32, 2019.
@article{8634083,
  author       = {{Vansteelandt, Iris and Van Keer, Hilde}},
  issn         = {{2466-7439}},
  journal      = {{FONS (BRUGGE)}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{1}},
  pages        = {{30--32}},
  title        = {{Beginnende leraren gaan voor graag en goed lezen}},
  volume       = {{5}},
  year         = {{2019}},
}