Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie
- Author
- Emmelien Merchie (UGent) , Saartje Gobyn, Ellen De Bruyne (UGent) , Fien De Smedt (UGent) , Mariet Schiepers, Marieke Vanbuel (UGent) , Pol Ghesquière, Kris Van den Branden and Hilde Van Keer (UGent)
- Organization
- Project
- Keywords
- Begrijpend lezen, didactiek, lager onderwijs
Downloads
-
Onderzoeksrapport website DEF 0-2.pdf
- full text (Published version)
- |
- open access
- |
- |
- 1.16 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8632062
- MLA
- Merchie, Emmelien, et al. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie., Vlaamse Onderwijsraad (VLOR), 2019.
- APA
- Merchie, E., Gobyn, S., De Bruyne, E., De Smedt, F., Schiepers, M., Vanbuel, M., … Van Keer, H. (2019). Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
- Chicago author-date
- Merchie, Emmelien, Saartje Gobyn, Ellen De Bruyne, Fien De Smedt, Mariet Schiepers, Marieke Vanbuel, Pol Ghesquière, Kris Van den Branden, and Hilde Van Keer. 2019. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
- Chicago author-date (all authors)
- Merchie, Emmelien, Saartje Gobyn, Ellen De Bruyne, Fien De Smedt, Mariet Schiepers, Marieke Vanbuel, Pol Ghesquière, Kris Van den Branden, and Hilde Van Keer. 2019. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
- Vancouver
- 1.Merchie E, Gobyn S, De Bruyne E, De Smedt F, Schiepers M, Vanbuel M, et al. Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR); 2019.
- IEEE
- [1]E. Merchie et al., “Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie,” Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Vlaamse Onderwijsraad (VLOR), Brussel, 2019.
@misc{8632062, author = {{Merchie, Emmelien and Gobyn, Saartje and De Bruyne, Ellen and De Smedt, Fien and Schiepers, Mariet and Vanbuel, Marieke and Ghesquière, Pol and Van den Branden, Kris and Van Keer, Hilde}}, keywords = {{Begrijpend lezen,didactiek,lager onderwijs}}, language = {{dut}}, pages = {{69}}, publisher = {{Vlaamse Onderwijsraad (VLOR)}}, series = {{Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie.}}, title = {{Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie}}, url = {{https://www.vlor.be/publicaties/praktijkgericht-onderzoek/sleutels-voor-effectief-begrijpend-lezen}}, year = {{2019}}, }