Advanced search
1 file | 1.16 MB Add to list

Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie

Author
Organization
Project
Keywords
Begrijpend lezen, didactiek, lager onderwijs

Downloads

  • Onderzoeksrapport website DEF 0-2.pdf
    • full text (Published version)
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.16 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Merchie, Emmelien, et al. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie., Vlaamse Onderwijsraad (VLOR), 2019.
APA
Merchie, E., Gobyn, S., De Bruyne, E., De Smedt, F., Schiepers, M., Vanbuel, M., … Van Keer, H. (2019). Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
Chicago author-date
Merchie, Emmelien, Saartje Gobyn, Ellen De Bruyne, Fien De Smedt, Mariet Schiepers, Marieke Vanbuel, Pol Ghesquière, Kris Van den Branden, and Hilde Van Keer. 2019. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
Chicago author-date (all authors)
Merchie, Emmelien, Saartje Gobyn, Ellen De Bruyne, Fien De Smedt, Mariet Schiepers, Marieke Vanbuel, Pol Ghesquière, Kris Van den Branden, and Hilde Van Keer. 2019. “Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs : Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie.” Effectieve, Eigentijdse Begrijpend Leesdidactiek in Het Basisonderwijs. Wetenschappelijk Eindrapport van Een Praktijkgerichte Literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR).
Vancouver
1.
Merchie E, Gobyn S, De Bruyne E, De Smedt F, Schiepers M, Vanbuel M, et al. Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Brussel: Vlaamse Onderwijsraad (VLOR); 2019.
IEEE
[1]
E. Merchie et al., “Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie,” Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie. Vlaamse Onderwijsraad (VLOR), Brussel, 2019.
@misc{8632062,
  author       = {{Merchie, Emmelien and Gobyn, Saartje and De Bruyne, Ellen and De Smedt, Fien and Schiepers, Mariet and Vanbuel, Marieke and Ghesquière, Pol and Van den Branden, Kris and Van Keer, Hilde}},
  keywords     = {{Begrijpend lezen,didactiek,lager onderwijs}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{69}},
  publisher    = {{Vlaamse Onderwijsraad (VLOR)}},
  series       = {{Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs. Wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie.}},
  title        = {{Effectieve, eigentijdse begrijpend leesdidactiek in het basisonderwijs : wetenschappelijk eindrapport van een praktijkgerichte literatuurstudie}},
  url          = {{https://www.vlor.be/publicaties/praktijkgericht-onderzoek/sleutels-voor-effectief-begrijpend-lezen}},
  year         = {{2019}},
}