Advanced search
1 file | 343.21 KB Add to list

De onderwijs- en kennissociologie van Basil Bernstein: naar een herontdekking en actualisering

Ernst Buyl (UGent)
(2019) Sociologos. 40(1). p.3-21
Author
Organization
Keywords
Basil Bernstein, sociology of education and sociology of knowledge, framing, classification

Downloads

  • Tijdschrift Sociologos 2019-01 proef1 01 Buyl.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 343.21 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Buyl, Ernst. “De Onderwijs- En Kennissociologie van Basil Bernstein: Naar Een Herontdekking En Actualisering.” Sociologos, vol. 40, no. 1, 2019, pp. 3–21.
APA
Buyl, E. (2019). De onderwijs- en kennissociologie van Basil Bernstein: naar een herontdekking en actualisering. Sociologos, 40(1), 3–21.
Chicago author-date
Buyl, Ernst. 2019. “De Onderwijs- En Kennissociologie van Basil Bernstein: Naar Een Herontdekking En Actualisering.” Sociologos 40 (1): 3–21.
Chicago author-date (all authors)
Buyl, Ernst. 2019. “De Onderwijs- En Kennissociologie van Basil Bernstein: Naar Een Herontdekking En Actualisering.” Sociologos 40 (1): 3–21.
Vancouver
1.
Buyl E. De onderwijs- en kennissociologie van Basil Bernstein: naar een herontdekking en actualisering. Sociologos. 2019;40(1):3–21.
IEEE
[1]
E. Buyl, “De onderwijs- en kennissociologie van Basil Bernstein: naar een herontdekking en actualisering,” Sociologos, vol. 40, no. 1, pp. 3–21, 2019.
@article{8630839,
  author       = {Buyl, Ernst},
  journal      = {Sociologos},
  keywords     = {Basil Bernstein,sociology of education and sociology of knowledge,framing,classification},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {3--21},
  title        = {De onderwijs- en kennissociologie van Basil Bernstein: naar een herontdekking en actualisering},
  volume       = {40},
  year         = {2019},
}