Advanced search
1 file | 905.44 KB Add to list

Het profiel van kinderen met dyscalculie : hoe draagt het Opportunity-Propensity-model (O-P) bij tot meer inzicht?

Elke Baten (UGent) and Annemie Desoete (UGent)
(2019) SIGNAAL. 106. p.4-21
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 905.44 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Baten, Elke, and Annemie Desoete. “Het Profiel van Kinderen Met Dyscalculie : Hoe Draagt Het Opportunity-Propensity-Model (O-P) Bij Tot Meer Inzicht?” SIGNAAL, vol. 106, 2019, pp. 4–21.
APA
Baten, E., & Desoete, A. (2019). Het profiel van kinderen met dyscalculie : hoe draagt het Opportunity-Propensity-model (O-P) bij tot meer inzicht? SIGNAAL, 106, 4–21.
Chicago author-date
Baten, Elke, and Annemie Desoete. 2019. “Het Profiel van Kinderen Met Dyscalculie : Hoe Draagt Het Opportunity-Propensity-Model (O-P) Bij Tot Meer Inzicht?” SIGNAAL 106: 4–21.
Chicago author-date (all authors)
Baten, Elke, and Annemie Desoete. 2019. “Het Profiel van Kinderen Met Dyscalculie : Hoe Draagt Het Opportunity-Propensity-Model (O-P) Bij Tot Meer Inzicht?” SIGNAAL 106: 4–21.
Vancouver
1.
Baten E, Desoete A. Het profiel van kinderen met dyscalculie : hoe draagt het Opportunity-Propensity-model (O-P) bij tot meer inzicht? SIGNAAL. 2019;106:4–21.
IEEE
[1]
E. Baten and A. Desoete, “Het profiel van kinderen met dyscalculie : hoe draagt het Opportunity-Propensity-model (O-P) bij tot meer inzicht?,” SIGNAAL, vol. 106, pp. 4–21, 2019.
@article{8624479,
  author       = {Baten, Elke and Desoete, Annemie},
  issn         = {0778-6026},
  journal      = {SIGNAAL},
  language     = {dut},
  pages        = {4--21},
  title        = {Het profiel van kinderen met dyscalculie : hoe draagt het Opportunity-Propensity-model (O-P) bij tot meer inzicht?},
  volume       = {106},
  year         = {2019},
}