Advanced search
1 file | 1.03 MB Add to list

Beter leren schrijven? Directe instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie

Fien De Smedt (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
(2019) FONS. 4(2). p.32-35
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.03 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Smedt, Fien, and Hilde Van Keer. “Beter Leren Schrijven? Directe Instructie En Samenwerkend Schrijven Als Twee Krachtige Vormen Van Instructie.” FONS 4.2 (2019): 32–35. Print.
APA
De Smedt, F., & Van Keer, H. (2019). Beter leren schrijven? Directe instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie. FONS, 4(2), 32–35.
Chicago author-date
De Smedt, Fien, and Hilde Van Keer. 2019. “Beter Leren Schrijven? Directe Instructie En Samenwerkend Schrijven Als Twee Krachtige Vormen Van Instructie.” Fons 4 (2): 32–35.
Chicago author-date (all authors)
De Smedt, Fien, and Hilde Van Keer. 2019. “Beter Leren Schrijven? Directe Instructie En Samenwerkend Schrijven Als Twee Krachtige Vormen Van Instructie.” Fons 4 (2): 32–35.
Vancouver
1.
De Smedt F, Van Keer H. Beter leren schrijven? Directe instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie. FONS. 2019;4(2):32–5.
IEEE
[1]
F. De Smedt and H. Van Keer, “Beter leren schrijven? Directe instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie,” FONS, vol. 4, no. 2, pp. 32–35, 2019.
@article{8612840,
  author       = {{De Smedt, Fien and Van Keer, Hilde}},
  issn         = {{2466-7439}},
  journal      = {{FONS}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{2}},
  pages        = {{32--35}},
  title        = {{Beter leren schrijven? Directe instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie}},
  volume       = {{4}},
  year         = {{2019}},
}