Advanced search
Add to list

Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts. 2019. Print.
APA
Vansteelandt, I., Mol, S. E., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering. Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts. Presented at the Velon/Velov Congres 2019.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” In Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts.
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” In Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts.
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Mol SE, Van Keer H. Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering. Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts. 2019.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt, S. E. Mol, and H. Van Keer, “Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering,” in Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts, Breda, 2019.
@inproceedings{8610459,
  author       = {Vansteelandt, Iris and Mol, Suzanne E. and Van Keer, Hilde},
  booktitle    = {Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts},
  language     = {dut},
  location     = {Breda},
  title        = {Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering},
  url          = {https://veloncongres.nl/},
  year         = {2019},
}