
Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering
- Author
- Iris Vansteelandt (UGent) , Suzanne E. Mol and Hilde Van Keer (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8610459
- MLA
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts. 2019. Print.
- APA
- Vansteelandt, I., Mol, S. E., & Van Keer, H. (2019). Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering. Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts. Presented at the Velon/Velov Congres 2019.
- Chicago author-date
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” In Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts.
- Chicago author-date (all authors)
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2019. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen : De Nood Aan Continue Professionalisering.” In Velon/VELOV Congres 2019 : Meeting Abstracts.
- Vancouver
- 1.Vansteelandt I, Mol SE, Van Keer H. Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering. Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts. 2019.
- IEEE
- [1]I. Vansteelandt, S. E. Mol, and H. Van Keer, “Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering,” in Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts, Breda, 2019.
@inproceedings{8610459, author = {Vansteelandt, Iris and Mol, Suzanne E. and Van Keer, Hilde}, booktitle = {Velon/VELOV Congres 2019 : meeting abstracts}, language = {dut}, location = {Breda}, title = {Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen : de nood aan continue professionalisering}, url = {https://veloncongres.nl/}, year = {2019}, }