Advanced search

Meertaligheid en onderwijs van moderne talen in de 16de eeuw : het gebruik van het partikel 'hola' als voorbeeld voor taalcontact in de 'Colloquia, et dictionariolum'

Miriam Bouzouita (UGent) and Ulrike Vogl (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Bouzouita, Miriam, and Ulrike Vogl. 2019. “Meertaligheid En Onderwijs Van Moderne Talen in De 16de Eeuw : Het Gebruik Van Het Partikel ‘Hola’ Als Voorbeeld Voor Taalcontact in De ‘Colloquia, Et Dictionariolum’.” Taal En Tongval.
APA
Bouzouita, M., & Vogl, U. (2019). Meertaligheid en onderwijs van moderne talen in de 16de eeuw : het gebruik van het partikel “hola” als voorbeeld voor taalcontact in de “Colloquia, et dictionariolum.” TAAL EN TONGVAL.
Vancouver
1.
Bouzouita M, Vogl U. Meertaligheid en onderwijs van moderne talen in de 16de eeuw : het gebruik van het partikel “hola” als voorbeeld voor taalcontact in de “Colloquia, et dictionariolum.”TAAL EN TONGVAL. 2019;
MLA
Bouzouita, Miriam, and Ulrike Vogl. “Meertaligheid En Onderwijs Van Moderne Talen in De 16de Eeuw : Het Gebruik Van Het Partikel ‘Hola’ Als Voorbeeld Voor Taalcontact in De ‘Colloquia, Et Dictionariolum’.” TAAL EN TONGVAL (2019): n. pag. Print.
@article{8607758,
  author       = {Bouzouita, Miriam and Vogl, Ulrike},
  issn         = {0039-8691},
  journal      = {TAAL EN TONGVAL},
  language     = {dut},
  title        = {Meertaligheid en onderwijs van moderne talen in de 16de eeuw : het gebruik van het partikel 'hola' als voorbeeld voor taalcontact in de 'Colloquia, et dictionariolum'},
  year         = {2019},
}