- Author
- Iris Vansteelandt (UGent) , Suzanne E. Mol and Hilde Van Keer (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8586886
- MLA
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” 2018. Print.
- APA
- Vansteelandt, I., Mol, S. E., & Van Keer, H. (2018). Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?! Presented at the HSN Conferentie.
- Chicago author-date
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2018. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” In .
- Chicago author-date (all authors)
- Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2018. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” In .
- Vancouver
- 1.Vansteelandt I, Mol SE, Van Keer H. Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?! 2018.
- IEEE
- [1]I. Vansteelandt, S. E. Mol, and H. Van Keer, “Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?!,” presented at the HSN Conferentie, Brussel, 2018.
@inproceedings{8586886, author = {Vansteelandt, Iris and Mol, Suzanne E. and Van Keer, Hilde}, language = {und}, location = {Brussel}, title = {Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?!}, year = {2018}, }