Advanced search
Add to list

Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?!

(2018)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” 2018. Print.
APA
Vansteelandt, I., Mol, S. E., & Van Keer, H. (2018). Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?! Presented at the HSN Conferentie.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2018. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” In .
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, Suzanne E. Mol, and Hilde Van Keer. 2018. “Beginnende Leerkrachten Als Rolmodellen Voor Lezen?!” In .
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Mol SE, Van Keer H. Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?! 2018.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt, S. E. Mol, and H. Van Keer, “Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?!,” presented at the HSN Conferentie, Brussel, 2018.
@inproceedings{8586886,
  author       = {Vansteelandt, Iris and Mol, Suzanne E. and Van Keer, Hilde},
  language     = {und},
  location     = {Brussel},
  title        = {Beginnende leerkrachten als rolmodellen voor lezen?!},
  year         = {2018},
}