Advanced search
1 file | 105.71 KB Add to list

Begrijpend lezen bij 15-jarige leerlingen : is er een verband met leerling-, leraar- en/ of schoolgerelateerde factoren?

Kim Van Ammel (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 105.71 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Ammel, Kim. “Begrijpend Lezen Bij 15-Jarige Leerlingen : Is Er Een Verband Met Leerling-, Leraar- En/ of Schoolgerelateerde Factoren?” Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, vol. 32, Academia Press, 2018, pp. 274–77.
APA
Van Ammel, K. (2018). Begrijpend lezen bij 15-jarige leerlingen : is er een verband met leerling-, leraar- en/ of schoolgerelateerde factoren? In A. Mottart & S. Vanhooren (Eds.), Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands (Vol. 32, pp. 274–277). Ghent: Academia Press.
Chicago author-date
Van Ammel, Kim. 2018. “Begrijpend Lezen Bij 15-Jarige Leerlingen : Is Er Een Verband Met Leerling-, Leraar- En/ of Schoolgerelateerde Factoren?” In Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 32:274–77. Ghent: Academia Press.
Chicago author-date (all authors)
Van Ammel, Kim. 2018. “Begrijpend Lezen Bij 15-Jarige Leerlingen : Is Er Een Verband Met Leerling-, Leraar- En/ of Schoolgerelateerde Factoren?” In Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands, ed by. André Mottart and Steven Vanhooren, 32:274–277. Ghent: Academia Press.
Vancouver
1.
Van Ammel K. Begrijpend lezen bij 15-jarige leerlingen : is er een verband met leerling-, leraar- en/ of schoolgerelateerde factoren? In: Mottart A, Vanhooren S, editors. Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands. Ghent: Academia Press; 2018. p. 274–7.
IEEE
[1]
K. Van Ammel, “Begrijpend lezen bij 15-jarige leerlingen : is er een verband met leerling-, leraar- en/ of schoolgerelateerde factoren?,” in Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands, Brussel, 2018, vol. 32, pp. 274–277.
@inproceedings{8582546,
  author       = {{Van Ammel, Kim}},
  booktitle    = {{Tweeëndertigste HSN Conferentie Onderwijs Nederlands}},
  editor       = {{Mottart, André and Vanhooren, Steven}},
  isbn         = {{9789492944344}},
  language     = {{dut}},
  location     = {{Brussel}},
  pages        = {{274--277}},
  publisher    = {{Academia Press}},
  title        = {{Begrijpend lezen bij 15-jarige leerlingen : is er een verband met leerling-, leraar- en/ of schoolgerelateerde factoren?}},
  volume       = {{32}},
  year         = {{2018}},
}