Advanced search

Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie?

Ama Amitai (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
(2018)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Amitai, Ama, and Mieke Van Houtte. 2018. “Leerkrachten Die De Schoolpoort Achter Zich Willen Laten : Welke Rol Speelt De Leerlingencompositie? .” In .
APA
Amitai, A., & Van Houtte, M. (2018). Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie? . Presented at the ORD .
Vancouver
1.
Amitai A, Van Houtte M. Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie? . 2018.
MLA
Amitai, Ama, and Mieke Van Houtte. “Leerkrachten Die De Schoolpoort Achter Zich Willen Laten : Welke Rol Speelt De Leerlingencompositie? .” 2018. Print.
@inproceedings{8579869,
  author       = {Amitai, Ama and Van Houtte, Mieke},
  location     = {Nijmegen },
  title        = {Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie? },
  year         = {2018},
}