Advanced search
Add to list

Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie?

Ama Amitai (UGent) and Mieke Van Houtte (UGent)
(2018)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Amitai, Ama, and Mieke Van Houtte. Leerkrachten Die de Schoolpoort Achter Zich Willen Laten : Welke Rol Speelt de Leerlingencompositie? 2018.
APA
Amitai, A., & Van Houtte, M. (2018). Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie? Presented at the ORD, Nijmegen.
Chicago author-date
Amitai, Ama, and Mieke Van Houtte. 2018. “Leerkrachten Die de Schoolpoort Achter Zich Willen Laten : Welke Rol Speelt de Leerlingencompositie?” In .
Chicago author-date (all authors)
Amitai, Ama, and Mieke Van Houtte. 2018. “Leerkrachten Die de Schoolpoort Achter Zich Willen Laten : Welke Rol Speelt de Leerlingencompositie?” In .
Vancouver
1.
Amitai A, Van Houtte M. Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie? In 2018.
IEEE
[1]
A. Amitai and M. Van Houtte, “Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie?,” presented at the ORD, Nijmegen, 2018.
@inproceedings{8579869,
  author       = {Amitai, Ama and Van Houtte, Mieke},
  language     = {und},
  location     = {Nijmegen},
  title        = {Leerkrachten die de schoolpoort achter zich willen laten : welke rol speelt de leerlingencompositie?},
  year         = {2018},
}