Advanced search
1 file | 841.68 KB

Evalueren in diversiteit : over het maximaliseren van leerkansen bij élke leerling

(2018) IMPULS. 49(1). p.21-29
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 841.68 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Ysenbaert, Joke, Lien Bolle, and Lien Desmet. 2018. “Evalueren in Diversiteit : over Het Maximaliseren Van Leerkansen Bij Élke Leerling.” Impuls 49 (1): 21–29.
APA
Ysenbaert, J., Bolle, L., & Desmet, L. (2018). Evalueren in diversiteit : over het maximaliseren van leerkansen bij élke leerling. IMPULS, 49(1), 21–29.
Vancouver
1.
Ysenbaert J, Bolle L, Desmet L. Evalueren in diversiteit : over het maximaliseren van leerkansen bij élke leerling. IMPULS. Leuven: Acco; 2018;49(1):21–9.
MLA
Ysenbaert, Joke, Lien Bolle, and Lien Desmet. “Evalueren in Diversiteit : over Het Maximaliseren Van Leerkansen Bij Élke Leerling.” IMPULS 49.1 (2018): 21–29. Print.
@article{8576577,
  author       = {Ysenbaert, Joke and Bolle, Lien and Desmet, Lien},
  issn         = {2034-5992},
  journal      = {IMPULS},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {21--29},
  publisher    = {Acco},
  title        = {Evalueren in diversiteit : over het maximaliseren van leerkansen bij élke leerling},
  volume       = {49},
  year         = {2018},
}