
Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school
- Author
- Iris Vansteelandt (UGent) , Amelie Rogiers (UGent) , Hilde Van Keer (UGent) and Sarah Van Tilburg
- Organization
Downloads
-
fons 3 2 vansteelandt rogiers vankeer vantilburg.pdf
- full text
- |
- open access
- |
- |
- 9.67 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8560696
- MLA
- Vansteelandt, Iris, et al. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” FONS, vol. 3, no. 6, Die Keure, 2018, pp. 10–11.
- APA
- Vansteelandt, I., Rogiers, A., Van Keer, H., & Van Tilburg, S. (2018). Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school. FONS, 3(6), 10–11.
- Chicago author-date
- Vansteelandt, Iris, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer, and Sarah Van Tilburg. 2018. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” FONS 3 (6): 10–11.
- Chicago author-date (all authors)
- Vansteelandt, Iris, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer, and Sarah Van Tilburg. 2018. “Beter En Graag Lezen Voor Elke Leerling : Naar Een Duurzaam Leesbeleid Op School.” FONS 3 (6): 10–11.
- Vancouver
- 1.Vansteelandt I, Rogiers A, Van Keer H, Van Tilburg S. Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school. FONS. 2018;3(6):10–1.
- IEEE
- [1]I. Vansteelandt, A. Rogiers, H. Van Keer, and S. Van Tilburg, “Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school,” FONS, vol. 3, no. 6, pp. 10–11, 2018.
@article{8560696, author = {Vansteelandt, Iris and Rogiers, Amelie and Van Keer, Hilde and Van Tilburg, Sarah}, issn = {2466-7439}, journal = {FONS}, language = {dut}, number = {6}, pages = {10--11}, publisher = {Die Keure}, title = {Beter en graag lezen voor elke leerling : naar een duurzaam leesbeleid op school}, url = {https://frisonderwijsnederlands.files.wordpress.com/2018/04/fons_3_2_vansteelandt_rogiers_vankeer_vantilburg.pdf}, volume = {3}, year = {2018}, }