- Author
- Peer van der Helm and Stijn Vandevelde (UGent)
- Organization
Downloads
-
(...).pdf
- full text
- |
- UGent only
- |
- |
- 231.26 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8558755
- MLA
- van der Helm, Peer, and Stijn Vandevelde. “Probleemgedrag Is Vaak Te Begrijpen.” ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK, vol. 57, no. 1–2, 2018, pp. 3–13.
- APA
- van der Helm, P., & Vandevelde, S. (2018). Probleemgedrag is vaak te begrijpen. ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK, 57(1–2), 3–13.
- Chicago author-date
- Helm, Peer van der, and Stijn Vandevelde. 2018. “Probleemgedrag Is Vaak Te Begrijpen.” ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK 57 (1–2): 3–13.
- Chicago author-date (all authors)
- van der Helm, Peer, and Stijn Vandevelde. 2018. “Probleemgedrag Is Vaak Te Begrijpen.” ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK 57 (1–2): 3–13.
- Vancouver
- 1.van der Helm P, Vandevelde S. Probleemgedrag is vaak te begrijpen. ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK. 2018;57(1–2):3–13.
- IEEE
- [1]P. van der Helm and S. Vandevelde, “Probleemgedrag is vaak te begrijpen,” ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK, vol. 57, no. 1–2, pp. 3–13, 2018.
@article{8558755, author = {{van der Helm, Peer and Vandevelde, Stijn}}, isbn = {{9781162178141}}, issn = {{2211-6273}}, journal = {{ORTHOPEDAGOGIEK : ONDERZOEK EN PRAKTIJK}}, language = {{dut}}, number = {{1-2}}, pages = {{3--13}}, title = {{Probleemgedrag is vaak te begrijpen}}, volume = {{57}}, year = {{2018}}, }