Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Het handelingsgericht onderzoeken van spellingvaardigheden bij kinderen met leerstoornissen : een must!

Christel Van Vreckem and Annemie Desoete UGent (2018) SIGNAAL. 27 (102). p.4-11
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
journal title
SIGNAAL
volume
27
issue
102
pages
4 - 11
ISSN
0778-6026
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
8558588
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8558588
date created
2018-04-09 07:40:52
date last changed
2018-05-17 07:42:25
@article{8558588,
  author       = {Van Vreckem, Christel and Desoete, Annemie},
  issn         = {0778-6026},
  journal      = {SIGNAAL},
  language     = {dut},
  number       = {102},
  pages        = {4--11},
  title        = {Het handelingsgericht onderzoeken van spellingvaardigheden bij kinderen met leerstoornissen : een must!},
  volume       = {27 },
  year         = {2018},
}

Chicago
Van Vreckem, Christel, and Annemie Desoete. 2018. “Het Handelingsgericht Onderzoeken Van Spellingvaardigheden Bij Kinderen Met Leerstoornissen : Een Must!” Signaal 27 (102): 4–11.
APA
Van Vreckem, C., & Desoete, A. (2018). Het handelingsgericht onderzoeken van spellingvaardigheden bij kinderen met leerstoornissen : een must! SIGNAAL, 27 (102), 4–11.
Vancouver
1.
Van Vreckem C, Desoete A. Het handelingsgericht onderzoeken van spellingvaardigheden bij kinderen met leerstoornissen : een must! SIGNAAL. 2018;27 (102):4–11.
MLA
Van Vreckem, Christel, and Annemie Desoete. “Het Handelingsgericht Onderzoeken Van Spellingvaardigheden Bij Kinderen Met Leerstoornissen : Een Must!” SIGNAAL 27 .102 (2018): 4–11. Print.