Advanced search
1 file | 1.16 MB Add to list

Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken

Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.16 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Bouwer, Renske, Maarten Goossens, Anneleen Mortier, et al. “Een Comparatieve Aanpak Voor Peer Assessment : Leren Door Te Vergelijken.” Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs. Ed. Dominique Sluijsmans & Mien Segers. Phronese, 2018. 92–106. Print.
APA
Bouwer, R., Goossens, M., Mortier, A., Lesterhuis, M., & De Maeyer, S. (2018). Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken. In D. Sluijsmans & M. Segers (Eds.), Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs (pp. 92–106). Phronese.
Chicago author-date
Bouwer, Renske, Maarten Goossens, Anneleen Mortier, Marije Lesterhuis, and Sven De Maeyer. 2018. “Een Comparatieve Aanpak Voor Peer Assessment : Leren Door Te Vergelijken.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 92–106. Phronese.
Chicago author-date (all authors)
Bouwer, Renske, Maarten Goossens, Anneleen Mortier, Marije Lesterhuis, and Sven De Maeyer. 2018. “Een Comparatieve Aanpak Voor Peer Assessment : Leren Door Te Vergelijken.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 92–106. Phronese.
Vancouver
1.
Bouwer R, Goossens M, Mortier A, Lesterhuis M, De Maeyer S. Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken. In: Sluijsmans D, Segers M, editors. Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese; 2018. p. 92–106.
IEEE
[1]
R. Bouwer, M. Goossens, A. Mortier, M. Lesterhuis, and S. De Maeyer, “Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken,” in Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs, D. Sluijsmans and M. Segers, Eds. Phronese, 2018, pp. 92–106.
@incollection{8557425,
  author       = {Bouwer, Renske and Goossens, Maarten and Mortier, Anneleen and Lesterhuis, Marije and De Maeyer, Sven},
  booktitle    = {Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs},
  editor       = {Sluijsmans, Dominique and Segers, Mien},
  isbn         = {9789490120283},
  language     = {dut},
  pages        = {92--106},
  publisher    = {Phronese},
  title        = {Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken},
  url          = {http://toetsrevolutie.nl/wp-content/uploads/2018/05/Toetsrevolutie-Naar-een-feedbackcultuur-in-het-hoger-onderwijs-WEB.pdf},
  year         = {2018},
}