Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken

Renske Bouwer, Maarten Goossens, Anneleen Mortier UGent, Marije Lesterhuis and Sven De Maeyer (2018) Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. p.92-106
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
book title
Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs
editor
Dominique Sluijsmans and Mien Segers
pages
92 - 106
publisher
Phronese
ISBN
9789490120283
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
U
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
8557425
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8557425
date created
2018-03-27 08:14:36
date last changed
2018-07-12 07:01:01
@incollection{8557425,
  author       = {Bouwer, Renske and Goossens, Maarten and Mortier, Anneleen and Lesterhuis, Marije and De Maeyer, Sven},
  booktitle    = {Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs},
  editor       = {Sluijsmans, Dominique and Segers, Mien},
  isbn         = {9789490120283},
  language     = {dut},
  pages        = {92--106},
  publisher    = {Phronese},
  title        = {Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken},
  year         = {2018},
}

Chicago
Bouwer, Renske, Maarten Goossens, Anneleen Mortier, Marije Lesterhuis, and Sven De Maeyer. 2018. “Een Comparatieve Aanpak Voor Peer Assessment : Leren Door Te Vergelijken.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 92–106. Phronese.
APA
Bouwer, R., Goossens, M., Mortier, A., Lesterhuis, M., & De Maeyer, S. (2018). Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken. In D. Sluijsmans & M. Segers (Eds.), Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs (pp. 92–106). Phronese.
Vancouver
1.
Bouwer R, Goossens M, Mortier A, Lesterhuis M, De Maeyer S. Een comparatieve aanpak voor peer assessment : leren door te vergelijken. In: Sluijsmans D, Segers M, editors. Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese; 2018. p. 92–106.
MLA
Bouwer, Renske, Maarten Goossens, Anneleen Mortier, et al. “Een Comparatieve Aanpak Voor Peer Assessment : Leren Door Te Vergelijken.” Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs. Ed. Dominique Sluijsmans & Mien Segers. Phronese, 2018. 92–106. Print.