
De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative
- Author
- Tijs Rotsaert (UGent) , Britt Adams and Tammy Schellens (UGent)
- Organization
Downloads
-
(...).pdf
- full text
- |
- UGent only
- |
- |
- 249.69 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-8557004
- MLA
- Rotsaert, Tijs, et al. “De (Niet-)Anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, edited by Dominique Sluijsmans and Mien Segers, Phronese, 2018, pp. 75–86.
- APA
- Rotsaert, T., Adams, B., & Schellens, T. (2018). De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In D. Sluijsmans & M. Segers (Eds.), Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs (pp. 75–86). Phronese.
- Chicago author-date
- Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. 2018. “De (Niet-)Anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, edited by Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 75–86. Phronese.
- Chicago author-date (all authors)
- Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. 2018. “De (Niet-)Anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed by. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 75–86. Phronese.
- Vancouver
- 1.Rotsaert T, Adams B, Schellens T. De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In: Sluijsmans D, Segers M, editors. Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese; 2018. p. 75–86.
- IEEE
- [1]T. Rotsaert, B. Adams, and T. Schellens, “De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative,” in Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs, D. Sluijsmans and M. Segers, Eds. Phronese, 2018, pp. 75–86.
@incollection{8557004, author = {{Rotsaert, Tijs and Adams, Britt and Schellens, Tammy}}, booktitle = {{Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs}}, editor = {{Sluijsmans, Dominique and Segers, Mien}}, isbn = {{9789490120283}}, language = {{dut}}, pages = {{75--86}}, publisher = {{Phronese}}, title = {{De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative}}, url = {{http://toetsrevolutie.nl/wp-content/uploads/2018/05/Toetsrevolutie-Naar-een-feedbackcultuur-in-het-hoger-onderwijs-WEB.pdf}}, year = {{2018}}, }