Advanced search
1 file | 249.69 KB Add to list

De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative

Tijs Rotsaert (UGent) , Britt Adams (UGent) and Tammy Schellens (UGent)
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 249.69 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. “De (niet-)anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs. Ed. Dominique Sluijsmans & Mien Segers. Phronese, 2018. 75–86. Print.
APA
Rotsaert, T., Adams, B., & Schellens, T. (2018). De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In D. Sluijsmans & M. Segers (Eds.), Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs (pp. 75–86). Phronese.
Chicago author-date
Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. 2018. “De (niet-)anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 75–86. Phronese.
Chicago author-date (all authors)
Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. 2018. “De (niet-)anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers, 75–86. Phronese.
Vancouver
1.
Rotsaert T, Adams B, Schellens T. De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In: Sluijsmans D, Segers M, editors. Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese; 2018. p. 75–86.
IEEE
[1]
T. Rotsaert, B. Adams, and T. Schellens, “De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative,” in Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs, D. Sluijsmans and M. Segers, Eds. Phronese, 2018, pp. 75–86.
@incollection{8557004,
  author       = {Rotsaert, Tijs and Adams, Britt and Schellens, Tammy},
  booktitle    = {Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs},
  editor       = {Sluijsmans, Dominique and Segers, Mien},
  isbn         = {9789490120283},
  language     = {dut},
  pages        = {75--86},
  publisher    = {Phronese},
  title        = {De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative},
  url          = {http://toetsrevolutie.nl/wp-content/uploads/2018/05/Toetsrevolutie-Naar-een-feedbackcultuur-in-het-hoger-onderwijs-WEB.pdf},
  year         = {2018},
}