Advanced search

De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative

Tijs Rotsaert (UGent) , Britt Adams (UGent) and Tammy Schellens (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. 2018. “De (niet-)anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” In Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs, ed. Dominique Sluijsmans and Mien Segers. Phronese.
APA
Rotsaert, T., Adams, B., & Schellens, T. (2018). De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In D. Sluijsmans & M. Segers (Eds.), Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese.
Vancouver
1.
Rotsaert T, Adams B, Schellens T. De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative. In: Sluijsmans D, Segers M, editors. Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs. Phronese; 2018.
MLA
Rotsaert, Tijs, Britt Adams, and Tammy Schellens. “De (niet-)anonieme Beoordelaar : Peer Feedback Geven in Het Hoger Onderwijs via Socrative.” Toetsrevolutie : Naar Een Feedbackcultuur in Het Hoger Onderwijs. Ed. Dominique Sluijsmans & Mien Segers. Phronese, 2018. Print.
@incollection{8557004,
  author       = {Rotsaert, Tijs and Adams, Britt and Schellens, Tammy},
  booktitle    = {Toetsrevolutie : naar een feedbackcultuur in het hoger onderwijs},
  editor       = {Sluijsmans, Dominique and Segers, Mien},
  isbn         = {9789490120283},
  language     = {dut},
  publisher    = {Phronese},
  title        = {De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative},
  year         = {2018},
}