Advanced search

Ad blockers onder de loep: waarom gebruiken jongeren en jongvolwassenen nieuwe geautomatiseerde vormen van reclamevermijding?

Glen Joris (UGent) , Karolien Poels and Peter Mechant (UGent)
(2018)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Joris, Glen, Karolien Poels, and Peter Mechant. 2018. “Ad Blockers Onder De Loep: Waarom Gebruiken Jongeren En Jongvolwassenen Nieuwe Geautomatiseerde Vormen Van Reclamevermijding?” In .
APA
Joris, G., Poels, K., & Mechant, P. (2018). Ad blockers onder de loep: waarom gebruiken jongeren en jongvolwassenen nieuwe geautomatiseerde vormen van reclamevermijding? Presented at the Etmaal van de Communicatiewetenschap.
Vancouver
1.
Joris G, Poels K, Mechant P. Ad blockers onder de loep: waarom gebruiken jongeren en jongvolwassenen nieuwe geautomatiseerde vormen van reclamevermijding? 2018.
MLA
Joris, Glen, Karolien Poels, and Peter Mechant. “Ad Blockers Onder De Loep: Waarom Gebruiken Jongeren En Jongvolwassenen Nieuwe Geautomatiseerde Vormen Van Reclamevermijding?” 2018. Print.
@inproceedings{8549447,
  author       = {Joris, Glen and Poels, Karolien and Mechant, Peter},
  language     = {dut},
  location     = {Ghent},
  title        = {Ad blockers onder de loep: waarom gebruiken jongeren en jongvolwassenen nieuwe geautomatiseerde vormen van reclamevermijding?},
  year         = {2018},
}