Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Audiovisuele media, reclame en minderjarigen: veel regels, maar weinig toezicht

Hannes Cannie UGent and Dirk Voorhoof UGent (2010) Etmaal van de Communicatiewetenschap, Proceedings.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
conference
publication status
published
subject
keyword
Advertising and minors, co-regulation, audiovisual media, control and enforcement
in
Etmaal van de Communicatiewetenschap, Proceedings
pages
11 pages
conference name
Etmaal van de Communicatiewetenschap 2010
conference location
Gent
conference start
2010-02-04
conference end
2010-02-05
ISSN
N/A
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
C1
id
854414
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-854414
alternative location
http://www.etmaal2010/eu/
date created
2010-02-07 10:27:30
date last changed
2010-09-01 10:58:33
@inproceedings{854414,
  author       = {Cannie, Hannes and Voorhoof, Dirk},
  booktitle    = {Etmaal van de Communicatiewetenschap, Proceedings},
  issn         = {N/A},
  keyword      = {Advertising and minors,co-regulation,audiovisual media,control and enforcement},
  language     = {dut},
  location     = {Gent},
  pages        = {11},
  title        = {Audiovisuele media, reclame en minderjarigen: veel regels, maar weinig toezicht},
  url          = {http://www.etmaal2010/eu/},
  year         = {2010},
}

Chicago
Cannie, Hannes, and Dirk Voorhoof. 2010. “Audiovisuele Media, Reclame En Minderjarigen: Veel Regels, Maar Weinig Toezicht.” In Etmaal Van De Communicatiewetenschap, Proceedings.
APA
Cannie, H., & Voorhoof, D. (2010). Audiovisuele media, reclame en minderjarigen: veel regels, maar weinig toezicht. Etmaal van de Communicatiewetenschap, Proceedings. Presented at the Etmaal van de Communicatiewetenschap 2010.
Vancouver
1.
Cannie H, Voorhoof D. Audiovisuele media, reclame en minderjarigen: veel regels, maar weinig toezicht. Etmaal van de Communicatiewetenschap, Proceedings. 2010.
MLA
Cannie, Hannes, and Dirk Voorhoof. “Audiovisuele Media, Reclame En Minderjarigen: Veel Regels, Maar Weinig Toezicht.” Etmaal Van De Communicatiewetenschap, Proceedings. 2010. Print.