Advanced search
Add to list

Leraren als rolmodellen voor lezen?

(2017)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. “Leraren Als Rolmodellen Voor Lezen?” 2017 : n. pag. Print.
APA
Vansteelandt, I., & Van Keer, H. (2017). Leraren als rolmodellen voor lezen? Antwerpen: Studiedag Bibliotheek Antwerpen.
Chicago author-date
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2017. “Leraren Als Rolmodellen Voor Lezen?” Antwerpen: Studiedag Bibliotheek Antwerpen.
Chicago author-date (all authors)
Vansteelandt, Iris, and Hilde Van Keer. 2017. “Leraren Als Rolmodellen Voor Lezen?” Antwerpen: Studiedag Bibliotheek Antwerpen.
Vancouver
1.
Vansteelandt I, Van Keer H. Leraren als rolmodellen voor lezen? Antwerpen: Studiedag Bibliotheek Antwerpen; 2017.
IEEE
[1]
I. Vansteelandt and H. Van Keer, “Leraren als rolmodellen voor lezen?” Studiedag Bibliotheek Antwerpen, Antwerpen, 2017.
@misc{8542595,
  author       = {Vansteelandt, Iris and Van Keer, Hilde},
  language     = {dut},
  publisher    = {Studiedag Bibliotheek Antwerpen},
  title        = {Leraren als rolmodellen voor lezen?},
  year         = {2017},
}