Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Het recht op onderwijs en het "stand-still"-beginsel

Ludo Veny UGent (2017) SURINAAMS JURISTENBLAD. 2. p.55-70
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
journal title
SURINAAMS JURISTENBLAD
SJB
volume
2
pages
16 pages
ISSN
0562-6684
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
copyright statement
I don't know the status of the copyright for this publication
id
8535368
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8535368
date created
2017-10-24 10:06:25
date last changed
2017-10-24 11:43:11
@article{8535368,
  author       = {Veny, Ludo},
  issn         = {0562-6684},
  journal      = {SURINAAMS JURISTENBLAD},
  language     = {dut},
  pages        = {55--70},
  title        = {Het recht op onderwijs en het {\textacutedbl}stand-still{\textacutedbl}-beginsel},
  volume       = {2},
  year         = {2017},
}

Chicago
Veny, Ludo. 2017. “Het Recht Op Onderwijs En Het ‘Stand-still’-beginsel.” Surinaams Juristenblad 2: 55–70.
APA
Veny, Ludo. (2017). Het recht op onderwijs en het “stand-still”-beginsel. SURINAAMS JURISTENBLAD, 2, 55–70.
Vancouver
1.
Veny L. Het recht op onderwijs en het “stand-still”-beginsel. SURINAAMS JURISTENBLAD. 2017;2:55–70.
MLA
Veny, Ludo. “Het Recht Op Onderwijs En Het ‘Stand-still’-beginsel.” SURINAAMS JURISTENBLAD 2 (2017): 55–70. Print.