Advanced search

Hoe kunnen we student-leraren beter voorbereiden op ouder-leraar communicatie? Design en implementatie van klinische simulaties in de lerarenopleiding.

Karen De Coninck (UGent) and Ruben Vanderlinde (UGent)
(2017)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Coninck, Karen, and Ruben Vanderlinde. 2017. “Hoe Kunnen We Student-leraren Beter Voorbereiden Op Ouder-leraar Communicatie? Design En Implementatie Van Klinische Simulaties in De Lerarenopleiding. .” In .
APA
De Coninck, Karen, & Vanderlinde, R. (2017). Hoe kunnen we student-leraren beter voorbereiden op ouder-leraar communicatie? Design en implementatie van klinische simulaties in de lerarenopleiding. . Presented at the ORD.
Vancouver
1.
De Coninck K, Vanderlinde R. Hoe kunnen we student-leraren beter voorbereiden op ouder-leraar communicatie? Design en implementatie van klinische simulaties in de lerarenopleiding. . 2017.
MLA
De Coninck, Karen, and Ruben Vanderlinde. “Hoe Kunnen We Student-leraren Beter Voorbereiden Op Ouder-leraar Communicatie? Design En Implementatie Van Klinische Simulaties in De Lerarenopleiding. .” 2017. Print.
@inproceedings{8533675,
  author       = {De Coninck, Karen and Vanderlinde, Ruben},
  language     = {eng},
  location     = {Antwerpen},
  title        = {Hoe kunnen we student-leraren beter voorbereiden op ouder-leraar communicatie? Design en implementatie van klinische simulaties in de lerarenopleiding. },
  year         = {2017},
}