Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie

Els Bruneel UGent and Isabel Van Driessche UGent (2014)
abstract
De instroom van studenten in 1° bachelor is zeer divers, om niveauverschillen in voorkennis op te vangen werden leerpaden opgesteld. Deze bestaan uit slideshows, video’s, weblectures en zelftoetsen die worden ter beschikking gesteld als voorbereiding van de contactmomenten. Het doel is de studenten goed voor te bereiden op de practica en de beschikbare tijd in de werkcolleges meer te besteden aan verdieping en toepassingen in een bredere context.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
conference (poster)
publication status
published
keyword
onderwijsinnovatie, blended learning
conference name
5de dag van de onderwijsinnovatie
conference organizer
afdeling Onderwijstechnologie (DICT) en de afdeling Onderwijskwaliteitszorg (DOWA) Universiteit Gent
conference location
Gent
conference start
2014/11/18
conference end
2014/11/18
UGent publication?
yes
classification
U
id
8533463
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8533463
date created
2017-10-06 14:02:47
date last changed
2017-10-06 14:10:42
@inproceedings{8533463,
  abstract     = {De instroom van studenten in 1{\textdegree} bachelor is zeer divers, om niveauverschillen in voorkennis op te vangen werden leerpaden opgesteld. Deze bestaan uit slideshows, video{\textquoteright}s, weblectures en zelftoetsen die worden ter beschikking gesteld als voorbereiding van de contactmomenten. Het doel is de studenten goed voor te bereiden op de practica en de beschikbare tijd in de werkcolleges meer te besteden aan verdieping en toepassingen in een bredere context.},
  author       = {Bruneel, Els and Van Driessche, Isabel},
  keyword      = {onderwijsinnovatie,blended learning},
  location     = {Gent},
  title        = {Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie},
  year         = {2014},
}

Chicago
Bruneel, Els, and Isabel Van Driessche. 2014. “Gebruik Van Leerpaden, Weblectures En Zelftoetsen Bij Oefeningen Chemie.” In .
APA
Bruneel, Els, & Van Driessche, I. (2014). Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie. Presented at the 5de dag van de onderwijsinnovatie.
Vancouver
1.
Bruneel E, Van Driessche I. Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie. 2014.
MLA
Bruneel, Els, and Isabel Van Driessche. “Gebruik Van Leerpaden, Weblectures En Zelftoetsen Bij Oefeningen Chemie.” 2014. Print.