Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie

Els Bruneel UGent and Isabel Van Driessche UGent (2014) Dag van de Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen.
abstract
De instroom van studenten in 1° bachelor is zeer divers, om niveauverschillen in voorkennis op te vangen werden leerpaden opgesteld. Deze bestaan uit slideshows, video’s, weblectures en zelftoetsen die worden ter beschikking gesteld als voorbereiding van de contactmomenten. Het doel is de studenten goed voor te bereiden op de practica en de beschikbare tijd in de werkcolleges meer te besteden aan verdieping en toepassingen in een bredere context.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
conference (poster)
publication status
published
subject
keyword
onderwijsinnovatie, blended learning
in
Dag van de Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen
conference name
5e Dag van de Onderwijsinnovatie
conference organizer
Universiteit Gent. Afdeling Onderwijstechnologie (DICT) ; Afdeling Onderwijskwaliteitszorg (DOWA)
conference location
Gent
conference start
2014-11-18
conference end
2014-11-18
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
C3
id
8533463
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8533463
date created
2017-10-06 14:02:47
date last changed
2017-11-16 15:45:42
@inproceedings{8533463,
  abstract     = {De instroom van studenten in 1{\textdegree} bachelor is zeer divers, om niveauverschillen in voorkennis op te vangen werden leerpaden opgesteld. Deze bestaan uit slideshows, video{\textquoteright}s, weblectures en zelftoetsen die worden ter beschikking gesteld als voorbereiding van de contactmomenten. Het doel is de studenten goed voor te bereiden op de practica en de beschikbare tijd in de werkcolleges meer te besteden aan verdieping en toepassingen in een bredere context.},
  author       = {Bruneel, Els and Van Driessche, Isabel},
  booktitle    = {Dag van de Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen},
  keyword      = {onderwijsinnovatie,blended learning},
  language     = {dut},
  location     = {Gent},
  title        = {Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie},
  year         = {2014},
}

Chicago
Bruneel, Els, and Isabel Van Driessche. 2014. “Gebruik Van Leerpaden, Weblectures En Zelftoetsen Bij Oefeningen Chemie.” In Dag Van De Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen.
APA
Bruneel, Els, & Van Driessche, I. (2014). Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie. Dag van de Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen. Presented at the 5e Dag van de Onderwijsinnovatie.
Vancouver
1.
Bruneel E, Van Driessche I. Gebruik van leerpaden, weblectures en zelftoetsen bij oefeningen chemie. Dag van de Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen. 2014.
MLA
Bruneel, Els, and Isabel Van Driessche. “Gebruik Van Leerpaden, Weblectures En Zelftoetsen Bij Oefeningen Chemie.” Dag Van De Onderwijsinnovatie, 5e, Samenvattingen. 2014. Print.