Advanced search
Add to list

Online reclamewijsheid bij kinderen: De invloed van ouders, persoonlijkheidskenmerken en reclamewijsheidslessen op het herkennen en begrijpen van reclamebanners

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Zarouali, Brahim, Michel Walrave, Karolien Poels, et al. “Online Reclamewijsheid Bij Kinderen: De Invloed Van Ouders, Persoonlijkheidskenmerken En Reclamewijsheidslessen Op Het Herkennen En Begrijpen Van Reclamebanners.” Paper Presented at Etmaal Van De Communicatiewetenschappen “The Interdisciplinary Turn in Communication Sciences.” 2015. Print.
APA
Zarouali, B., Walrave, M., Poels, K., & Ponnet, K. (2015). Online reclamewijsheid bij kinderen: De invloed van ouders, persoonlijkheidskenmerken en reclamewijsheidslessen op het herkennen en begrijpen van reclamebanners. Paper presented at Etmaal van de communicatiewetenschappen “The interdisciplinary turn in communication sciences.” Presented at the Paper presented at Etmaal van de communicatiewetenschappen “The interdisciplinary turn in communication sciences.”
Chicago author-date
Zarouali, Brahim, Michel Walrave, Karolien Poels, and Koen Ponnet. 2015. “Online Reclamewijsheid Bij Kinderen: De Invloed Van Ouders, Persoonlijkheidskenmerken En Reclamewijsheidslessen Op Het Herkennen En Begrijpen Van Reclamebanners.” In Paper Presented at Etmaal Van De Communicatiewetenschappen “The Interdisciplinary Turn in Communication Sciences.”
Chicago author-date (all authors)
Zarouali, Brahim, Michel Walrave, Karolien Poels, and Koen Ponnet. 2015. “Online Reclamewijsheid Bij Kinderen: De Invloed Van Ouders, Persoonlijkheidskenmerken En Reclamewijsheidslessen Op Het Herkennen En Begrijpen Van Reclamebanners.” In Paper Presented at Etmaal Van De Communicatiewetenschappen “The Interdisciplinary Turn in Communication Sciences.”
Vancouver
1.
Zarouali B, Walrave M, Poels K, Ponnet K. Online reclamewijsheid bij kinderen: De invloed van ouders, persoonlijkheidskenmerken en reclamewijsheidslessen op het herkennen en begrijpen van reclamebanners. Paper presented at Etmaal van de communicatiewetenschappen “The interdisciplinary turn in communication sciences.” 2015.
IEEE
[1]
B. Zarouali, M. Walrave, K. Poels, and K. Ponnet, “Online reclamewijsheid bij kinderen: De invloed van ouders, persoonlijkheidskenmerken en reclamewijsheidslessen op het herkennen en begrijpen van reclamebanners,” in Paper presented at Etmaal van de communicatiewetenschappen “The interdisciplinary turn in communication sciences,” Antwerpen, 2015.
@inproceedings{8530428,
  author       = {Zarouali, Brahim and Walrave, Michel and Poels, Karolien and Ponnet, Koen},
  booktitle    = {Paper presented at Etmaal van de communicatiewetenschappen 'The interdisciplinary turn in communication sciences'},
  location     = {Antwerpen},
  title        = {Online reclamewijsheid bij kinderen: De invloed van ouders, persoonlijkheidskenmerken en reclamewijsheidslessen op het herkennen en begrijpen van reclamebanners},
  year         = {2015},
}