Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet

Annemie Desoete UGent (2017) SPRANKEL. 28(2). p.17-31
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
journal title
SPRANKEL
volume
28
issue
2
pages
17 - 31
ISSN
1782-2211
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I don't know the status of the copyright for this publication
id
8529536
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8529536
date created
2017-08-24 15:30:27
date last changed
2017-08-28 08:30:27
@article{8529536,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {1782-2211},
  journal      = {SPRANKEL},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {17--31},
  title        = {Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet},
  volume       = {28},
  year         = {2017},
}

Chicago
Desoete, Annemie. 2017. “Dyslexie of Dyscalculie, Niet De Schuld Van Het Onderwijs! En Een Correcte Diagnose Schaadt Niet.” Sprankel 28 (2): 17–31.
APA
Desoete, Annemie. (2017). Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet. SPRANKEL, 28(2), 17–31.
Vancouver
1.
Desoete A. Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet. SPRANKEL. 2017;28(2):17–31.
MLA
Desoete, Annemie. “Dyslexie of Dyscalculie, Niet De Schuld Van Het Onderwijs! En Een Correcte Diagnose Schaadt Niet.” SPRANKEL 28.2 (2017): 17–31. Print.