Advanced search
1 file | 560.26 KB

Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet

Annemie Desoete (UGent)
(2017) SPRANKEL. 28(2). p.17-31
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 560.26 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Desoete, Annemie. 2017. “Dyslexie of Dyscalculie, Niet De Schuld Van Het Onderwijs! En Een Correcte Diagnose Schaadt Niet.” Sprankel 28 (2): 17–31.
APA
Desoete, Annemie. (2017). Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet. SPRANKEL, 28(2), 17–31.
Vancouver
1.
Desoete A. Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet. SPRANKEL. 2017;28(2):17–31.
MLA
Desoete, Annemie. “Dyslexie of Dyscalculie, Niet De Schuld Van Het Onderwijs! En Een Correcte Diagnose Schaadt Niet.” SPRANKEL 28.2 (2017): 17–31. Print.
@article{8529536,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {1782-2211},
  journal      = {SPRANKEL},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {17--31},
  title        = {Dyslexie of dyscalculie, niet de schuld van het onderwijs! En een correcte diagnose schaadt niet},
  volume       = {28},
  year         = {2017},
}