Advanced search
1 file | 291.18 KB Add to list
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 291.18 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van de Velde, Claire et al. “Differentiatie En Gender Bij Het Stimuleren Van Kiezen Voor STEM-opleidingen.” Persoonlijkheid En (de)motivatie Van Kinderen En Jongeren : Theorie, Praktijk En Onderzoek Van Process Communication Model©. Ed. Edwin Hantson, Claire Van de Velde, & Annemie Desoete. Gent: Academia Press, 2015. 104–121. Print.
APA
Van de Velde, C., Strubbe, K., Van Langenhove, L., & Van Houte, H. (2015). Differentiatie en gender bij het stimuleren van kiezen voor STEM-opleidingen. In Edwin Hantson, C. Van de Velde, & A. Desoete (Eds.), Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model© (pp. 104–121). Gent: Academia Press.
Chicago author-date
Van de Velde, Claire, Katrien Strubbe, Lieva Van Langenhove, and Hilde Van Houte. 2015. “Differentiatie En Gender Bij Het Stimuleren Van Kiezen Voor STEM-opleidingen.” In Persoonlijkheid En (de)motivatie Van Kinderen En Jongeren : Theorie, Praktijk En Onderzoek Van Process Communication Model©, ed. Edwin Hantson, Claire Van de Velde, and Annemie Desoete, 104–121. Gent: Academia Press.
Chicago author-date (all authors)
Van de Velde, Claire, Katrien Strubbe, Lieva Van Langenhove, and Hilde Van Houte. 2015. “Differentiatie En Gender Bij Het Stimuleren Van Kiezen Voor STEM-opleidingen.” In Persoonlijkheid En (de)motivatie Van Kinderen En Jongeren : Theorie, Praktijk En Onderzoek Van Process Communication Model©, ed. Edwin Hantson, Claire Van de Velde, and Annemie Desoete, 104–121. Gent: Academia Press.
Vancouver
1.
Van de Velde C, Strubbe K, Van Langenhove L, Van Houte H. Differentiatie en gender bij het stimuleren van kiezen voor STEM-opleidingen. In: Hantson E, Van de Velde C, Desoete A, editors. Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model©. Gent: Academia Press; 2015. p. 104–21.
IEEE
[1]
C. Van de Velde, K. Strubbe, L. Van Langenhove, and H. Van Houte, “Differentiatie en gender bij het stimuleren van kiezen voor STEM-opleidingen,” in Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model©, E. Hantson, C. Van de Velde, and A. Desoete, Eds. Gent: Academia Press, 2015, pp. 104–121.
@incollection{8521481,
  author       = {Van de Velde, Claire and Strubbe, Katrien and Van Langenhove, Lieva and Van Houte, Hilde},
  booktitle    = {Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model©},
  editor       = {Hantson, Edwin and Van de Velde, Claire and Desoete, Annemie},
  isbn         = {9789038225555},
  language     = {dut},
  pages        = {104--121},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Differentiatie en gender bij het stimuleren van kiezen voor STEM-opleidingen},
  year         = {2015},
}