Advanced search
1 file | 892.89 KB

Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in een sociaalnetwerkgame : vergelijkende studie tussen billboardreclame en productgebruik

(2016) KIND EN ADOLESCENT. 37(1). p.38-57
Author
Organization

Downloads

  • 2016 Vanwesenbeeck Walrave Ponnet 2016 Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in social netwerkgames.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 892.89 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vanwesenbeeck, Ini, Michel Walrave, and Koen Ponnet. 2016. “Reclamewijsheid Van Vlaamse Jongeren in Een Sociaalnetwerkgame : Vergelijkende Studie Tussen Billboardreclame En Productgebruik.” Kind En Adolescent 37 (1): 38–57.
APA
Vanwesenbeeck, I., Walrave, M., & Ponnet, K. (2016). Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in een sociaalnetwerkgame : vergelijkende studie tussen billboardreclame en productgebruik. KIND EN ADOLESCENT, 37(1), 38–57.
Vancouver
1.
Vanwesenbeeck I, Walrave M, Ponnet K. Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in een sociaalnetwerkgame : vergelijkende studie tussen billboardreclame en productgebruik. KIND EN ADOLESCENT. Springer Nature; 2016;37(1):38–57.
MLA
Vanwesenbeeck, Ini, Michel Walrave, and Koen Ponnet. “Reclamewijsheid Van Vlaamse Jongeren in Een Sociaalnetwerkgame : Vergelijkende Studie Tussen Billboardreclame En Productgebruik.” KIND EN ADOLESCENT 37.1 (2016): 38–57. Print.
@article{8513613,
  author       = {Vanwesenbeeck, Ini and Walrave, Michel and Ponnet, Koen},
  issn         = {0167-2436},
  journal      = {KIND EN ADOLESCENT},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {38--57},
  publisher    = {Springer Nature},
  title        = {Reclamewijsheid van Vlaamse jongeren in een sociaalnetwerkgame : vergelijkende studie tussen billboardreclame en productgebruik},
  url          = {http://dx.doi.org/10.1007/s12453-015-0105-0},
  volume       = {37},
  year         = {2016},
}

Altmetric
View in Altmetric