Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Gewoon aan de taak blijven denken: foutenbenadering beïnvloedt taakprestatie middels taakgerichte gedachten

Nicoletta Dimitrova, Cathy Van Dyck, Edwin AJ Van Hooft and Peter Groenewegen (2012) Jaarboek sociale psychologie 2012. p.57-61
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Jaarboek sociale psychologie 2012
pages
57 - 61
publisher
ASPO PERS
place of publication
Groningen
ISBN
978-90-818897-1-1
language
English
UGent publication?
no
classification
B2
id
8129709
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-8129709
date created
2016-10-27 13:43:18
date last changed
2017-01-02 09:56:48
@incollection{8129709,
  author       = {Dimitrova, Nicoletta and Van Dyck, Cathy and Van Hooft, Edwin AJ and Groenewegen, Peter},
  booktitle    = {Jaarboek sociale psychologie 2012},
  isbn         = {978-90-818897-1-1},
  language     = {eng},
  pages        = {57--61},
  publisher    = {ASPO PERS},
  title        = {Gewoon aan de taak blijven denken: foutenbenadering be{\"i}nvloedt taakprestatie middels taakgerichte gedachten},
  year         = {2012},
}

Chicago
Dimitrova, Nicoletta, Cathy Van Dyck, Edwin AJ Van Hooft, and Peter Groenewegen. 2012. “Gewoon Aan De Taak Blijven Denken: Foutenbenadering Beïnvloedt Taakprestatie Middels Taakgerichte Gedachten.” In Jaarboek Sociale Psychologie 2012, 57–61. Groningen: ASPO PERS.
APA
Dimitrova, N., Van Dyck, C., Van Hooft, E. A., & Groenewegen, P. (2012). Gewoon aan de taak blijven denken: foutenbenadering beïnvloedt taakprestatie middels taakgerichte gedachten. Jaarboek sociale psychologie 2012 (pp. 57–61). Groningen: ASPO PERS.
Vancouver
1.
Dimitrova N, Van Dyck C, Van Hooft EA, Groenewegen P. Gewoon aan de taak blijven denken: foutenbenadering beïnvloedt taakprestatie middels taakgerichte gedachten. Jaarboek sociale psychologie 2012. Groningen: ASPO PERS; 2012. p. 57–61.
MLA
Dimitrova, Nicoletta, Cathy Van Dyck, Edwin AJ Van Hooft, et al. “Gewoon Aan De Taak Blijven Denken: Foutenbenadering Beïnvloedt Taakprestatie Middels Taakgerichte Gedachten.” Jaarboek Sociale Psychologie 2012. Groningen: ASPO PERS, 2012. 57–61. Print.