Advanced search
1 file | 241.17 KB Add to list

Reclamewijsheid 2.0: hoe kinderen en jongeren omgaan met social media marketing

Author
Organization

Downloads

  • 2015 Walrave et al 2015 Sociale media Hfdstuk III Reclamewijsheid.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 241.17 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Walrave, Michel et al. “Reclamewijsheid 2.0: Hoe Kinderen En Jongeren Omgaan Met Social Media Marketing.” Sociale Media Anno 2015 : Actuele Juridische Aspecten. Ed. Eva Lievens, Ellen Wauters, & Peggy Valcke. Intersentia, 2015. 63–89. Print.
APA
Walrave, M., Van Ouytsel, J., Zarouali, B., Ponnet, K., & Poels, K. (2015). Reclamewijsheid 2.0: hoe kinderen en jongeren omgaan met social media marketing. In E. Lievens, E. Wauters, & P. Valcke (Eds.), Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten (pp. 63–89). Intersentia.
Chicago author-date
Walrave, Michel, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet, and Karolien Poels. 2015. “Reclamewijsheid 2.0: Hoe Kinderen En Jongeren Omgaan Met Social Media Marketing.” In Sociale Media Anno 2015 : Actuele Juridische Aspecten, ed. Eva Lievens, Ellen Wauters, and Peggy Valcke, 63–89. Intersentia.
Chicago author-date (all authors)
Walrave, Michel, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet, and Karolien Poels. 2015. “Reclamewijsheid 2.0: Hoe Kinderen En Jongeren Omgaan Met Social Media Marketing.” In Sociale Media Anno 2015 : Actuele Juridische Aspecten, ed. Eva Lievens, Ellen Wauters, and Peggy Valcke, 63–89. Intersentia.
Vancouver
1.
Walrave M, Van Ouytsel J, Zarouali B, Ponnet K, Poels K. Reclamewijsheid 2.0: hoe kinderen en jongeren omgaan met social media marketing. In: Lievens E, Wauters E, Valcke P, editors. Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten. Intersentia; 2015. p. 63–89.
IEEE
[1]
M. Walrave, J. Van Ouytsel, B. Zarouali, K. Ponnet, and K. Poels, “Reclamewijsheid 2.0: hoe kinderen en jongeren omgaan met social media marketing,” in Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten, E. Lievens, E. Wauters, and P. Valcke, Eds. Intersentia, 2015, pp. 63–89.
@incollection{8080067,
  author       = {Walrave, Michel and Van Ouytsel, Joris and Zarouali, Brahim and Ponnet, Koen and Poels, Karolien},
  booktitle    = {Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten},
  editor       = {Lievens, Eva and Wauters, Ellen and Valcke, Peggy},
  isbn         = {978-94-000-0670-6},
  language     = {dut},
  pages        = {63--89},
  publisher    = {Intersentia},
  title        = {Reclamewijsheid 2.0: hoe kinderen en jongeren omgaan met social media marketing},
  year         = {2015},
}