Advanced search
1 file | 397.83 KB

Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek

Lien Ooghe, Laura Thomas (UGent) , Melissa Tuytens (UGent) , Geert Devos (UGent) and Ruben Vanderlinde (UGent)
(2016) PEDAGOGISCHE STUDIEN. 93(3). p.178-204
Author
Keywords
social network analysis, beginning teachers, professional self

Downloads

  • Artikel PS LienOoghe.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 397.83 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Ooghe, Lien, Laura Thomas, Melissa Tuytens, Geert Devos, and Ruben Vanderlinde. 2016. “Het Sociaal Netwerk Van Beginnende Leraren in Relatie Tot Hun Professioneel Zelfverstaan : Een Exploratief Onderzoek.” Pedagogische Studien 93 (3): 178–204.
APA
Ooghe, L., Thomas, L., Tuytens, M., Devos, G., & Vanderlinde, R. (2016). Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek. PEDAGOGISCHE STUDIEN, 93(3), 178–204.
Vancouver
1.
Ooghe L, Thomas L, Tuytens M, Devos G, Vanderlinde R. Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek. PEDAGOGISCHE STUDIEN. 2016;93(3):178–204.
MLA
Ooghe, Lien et al. “Het Sociaal Netwerk Van Beginnende Leraren in Relatie Tot Hun Professioneel Zelfverstaan : Een Exploratief Onderzoek.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 93.3 (2016): 178–204. Print.
@article{8068704,
  author       = {Ooghe, Lien and Thomas, Laura and Tuytens, Melissa and Devos, Geert and Vanderlinde, Ruben},
  issn         = {0165-0645 },
  journal      = {PEDAGOGISCHE STUDIEN},
  keywords     = {social network analysis,beginning teachers,professional self},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {178--204},
  title        = {Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek},
  volume       = {93},
  year         = {2016},
}

Web of Science
Times cited: