Advanced search
1 file | 397.83 KB Add to list

Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek

Lien Ooghe, Laura Thomas (UGent) , Melissa Tuytens (UGent) , Geert Devos (UGent) and Ruben Vanderlinde (UGent)
(2016) PEDAGOGISCHE STUDIEN. 93(3). p.178-204
Author
Keywords
social network analysis, beginning teachers, professional self

Downloads

  • Artikel PS LienOoghe.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 397.83 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Ooghe, Lien, et al. “Het Sociaal Netwerk van Beginnende Leraren in Relatie Tot Hun Professioneel Zelfverstaan : Een Exploratief Onderzoek.” PEDAGOGISCHE STUDIEN, vol. 93, no. 3, 2016, pp. 178–204.
APA
Ooghe, L., Thomas, L., Tuytens, M., Devos, G., & Vanderlinde, R. (2016). Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek. PEDAGOGISCHE STUDIEN, 93(3), 178–204.
Chicago author-date
Ooghe, Lien, Laura Thomas, Melissa Tuytens, Geert Devos, and Ruben Vanderlinde. 2016. “Het Sociaal Netwerk van Beginnende Leraren in Relatie Tot Hun Professioneel Zelfverstaan : Een Exploratief Onderzoek.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 93 (3): 178–204.
Chicago author-date (all authors)
Ooghe, Lien, Laura Thomas, Melissa Tuytens, Geert Devos, and Ruben Vanderlinde. 2016. “Het Sociaal Netwerk van Beginnende Leraren in Relatie Tot Hun Professioneel Zelfverstaan : Een Exploratief Onderzoek.” PEDAGOGISCHE STUDIEN 93 (3): 178–204.
Vancouver
1.
Ooghe L, Thomas L, Tuytens M, Devos G, Vanderlinde R. Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek. PEDAGOGISCHE STUDIEN. 2016;93(3):178–204.
IEEE
[1]
L. Ooghe, L. Thomas, M. Tuytens, G. Devos, and R. Vanderlinde, “Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek,” PEDAGOGISCHE STUDIEN, vol. 93, no. 3, pp. 178–204, 2016.
@article{8068704,
  author       = {Ooghe, Lien and Thomas, Laura and Tuytens, Melissa and Devos, Geert and Vanderlinde, Ruben},
  issn         = {0165-0645},
  journal      = {PEDAGOGISCHE STUDIEN},
  keywords     = {social network analysis,beginning teachers,professional self},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {178--204},
  title        = {Het sociaal netwerk van beginnende leraren in relatie tot hun professioneel zelfverstaan : een exploratief onderzoek},
  volume       = {93},
  year         = {2016},
}

Web of Science
Times cited: