Advanced search
Add to list

Een flipped classroom model om complexe vaardigheden aan te leren: percepties van studenten

Ruth Boelens (UGent) and Bram De Wever (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Boelens, Ruth, and Bram De Wever. “Een Flipped Classroom Model Om Complexe Vaardigheden Aan Te Leren: Percepties Van Studenten.” Onderwijs Research Dagen. 2016. Print.
APA
Boelens, R., & De Wever, B. (2016). Een flipped classroom model om complexe vaardigheden aan te leren: percepties van studenten. Onderwijs Research Dagen. Presented at the Onderwijs Research Dagen.
Chicago author-date
Boelens, Ruth, and Bram De Wever. 2016. “Een Flipped Classroom Model Om Complexe Vaardigheden Aan Te Leren: Percepties Van Studenten.” In Onderwijs Research Dagen.
Chicago author-date (all authors)
Boelens, Ruth, and Bram De Wever. 2016. “Een Flipped Classroom Model Om Complexe Vaardigheden Aan Te Leren: Percepties Van Studenten.” In Onderwijs Research Dagen.
Vancouver
1.
Boelens R, De Wever B. Een flipped classroom model om complexe vaardigheden aan te leren: percepties van studenten. Onderwijs Research Dagen. 2016.
IEEE
[1]
R. Boelens and B. De Wever, “Een flipped classroom model om complexe vaardigheden aan te leren: percepties van studenten,” in Onderwijs Research Dagen, Rotterdam, 2016.
@inproceedings{7251414,
  author       = {Boelens, Ruth and De Wever, Bram},
  booktitle    = {Onderwijs Research Dagen},
  language     = {dut},
  location     = {Rotterdam},
  title        = {Een flipped classroom model om complexe vaardigheden aan te leren: percepties van studenten},
  year         = {2016},
}