Advanced search

Lesgeven aan volwassen cursisten met diverse onderwijsachtergronden in blended leeromgevingen: opvattingen van lesgevers

Ruth Boelens (UGent) , Bram De Wever (UGent) and Michiel Voet (UGent)
Author
Organization
Keywords
Teacher beliefs, Blended learning

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Boelens, Ruth, Bram De Wever, and Michiel Voet. 2016. “Lesgeven Aan Volwassen Cursisten Met Diverse Onderwijsachtergronden in Blended Leeromgevingen: Opvattingen Van Lesgevers.” In Onderwijs Research Dagen.
APA
Boelens, R., De Wever, B., & Voet, M. (2016). Lesgeven aan volwassen cursisten met diverse onderwijsachtergronden in blended leeromgevingen: opvattingen van lesgevers. Onderwijs Research Dagen. Presented at the Onderwijs Research Dagen.
Vancouver
1.
Boelens R, De Wever B, Voet M. Lesgeven aan volwassen cursisten met diverse onderwijsachtergronden in blended leeromgevingen: opvattingen van lesgevers. Onderwijs Research Dagen. 2016.
MLA
Boelens, Ruth, Bram De Wever, and Michiel Voet. “Lesgeven Aan Volwassen Cursisten Met Diverse Onderwijsachtergronden in Blended Leeromgevingen: Opvattingen Van Lesgevers.” Onderwijs Research Dagen. 2016. Print.
@inproceedings{7251404,
  author       = {Boelens, Ruth and De Wever, Bram and Voet, Michiel},
  booktitle    = {Onderwijs Research Dagen},
  language     = {dut},
  location     = {Rotterdam},
  title        = {Lesgeven aan volwassen cursisten met diverse onderwijsachtergronden in blended leeromgevingen: opvattingen van lesgevers},
  year         = {2016},
}