Advanced search
1 file | 1.95 MB

Beïnvloeden gendernormen de beleving van schoolse doeltreffendheid?

Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.95 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vantieghem, Wendelien. 2015. “Beïnvloeden Gendernormen De Beleving Van Schoolse Doeltreffendheid?” In Gender Op School : Meer Dan Een Jongens-meisjeskwestie, ed. Dimitri Van Maele, Nathalie Michalek, Nadine Engels, Ferre Laevers, and Mieke Van Houtte, 167–172. Leuven: Lannoo Campus.
APA
Vantieghem, W. (2015). Beïnvloeden gendernormen de beleving van schoolse doeltreffendheid? In Dimitri Van Maele, N. Michalek, N. Engels, F. Laevers, & M. Van Houtte (Eds.), Gender op school : meer dan een jongens-meisjeskwestie (pp. 167–172). Leuven: Lannoo Campus.
Vancouver
1.
Vantieghem W. Beïnvloeden gendernormen de beleving van schoolse doeltreffendheid? In: Van Maele D, Michalek N, Engels N, Laevers F, Van Houtte M, editors. Gender op school : meer dan een jongens-meisjeskwestie. Leuven: Lannoo Campus; 2015. p. 167–72.
MLA
Vantieghem, Wendelien. “Beïnvloeden Gendernormen De Beleving Van Schoolse Doeltreffendheid?” Gender Op School : Meer Dan Een Jongens-meisjeskwestie. Ed. Dimitri Van Maele et al. Leuven: Lannoo Campus, 2015. 167–172. Print.
@incollection{7056340,
  author       = {Vantieghem, Wendelien},
  booktitle    = {Gender op school : meer dan een jongens-meisjeskwestie},
  editor       = {Van Maele, Dimitri and Michalek, Nathalie and Engels, Nadine and Laevers, Ferre and Van Houtte, Mieke},
  isbn         = {9789401429115},
  language     = {dut},
  pages        = {167--172},
  publisher    = {Lannoo Campus},
  title        = {Beïnvloeden gendernormen de beleving van schoolse doeltreffendheid?},
  year         = {2015},
}