Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs

Tinne Van Camp, Lijne Vloeberghs and Pieter Tijtgat (2015) VELOV-conferentie, Samenvattingen.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
conference
publication status
published
subject
in
VELOV-conferentie, Samenvattingen
publisher
Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV)
conference name
VELOV-conferentie 2015
conference location
Hasselt
conference start
2015-02-26
conference end
2015-02-26
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
C3
id
7052531
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-7052531
date created
2016-01-26 09:47:06
date last changed
2016-12-19 15:37:10
@inproceedings{7052531,
  author       = {Van Camp, Tinne and Vloeberghs, Lijne and Tijtgat, Pieter},
  booktitle    = {VELOV-conferentie, Samenvattingen},
  language     = {dut},
  location     = {Hasselt},
  publisher    = {Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV)},
  title        = {Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs},
  year         = {2015},
}

Chicago
Van Camp, Tinne, Lijne Vloeberghs, and Pieter Tijtgat. 2015. “Lerarenopleiders Maken De Brug Tussen Neurowetenschappen En Onderwijs.” In VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV).
APA
Van Camp, Tinne, Vloeberghs, L., & Tijtgat, P. (2015). Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs. VELOV-conferentie, Samenvattingen. Presented at the VELOV-conferentie 2015, Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV).
Vancouver
1.
Van Camp T, Vloeberghs L, Tijtgat P. Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs. VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV); 2015.
MLA
Van Camp, Tinne, Lijne Vloeberghs, and Pieter Tijtgat. “Lerarenopleiders Maken De Brug Tussen Neurowetenschappen En Onderwijs.” VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV), 2015. Print.