Advanced search

Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Camp, Tinne, Lijne Vloeberghs, and Pieter Tijtgat. 2015. “Lerarenopleiders Maken De Brug Tussen Neurowetenschappen En Onderwijs.” In VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV).
APA
Van Camp, Tinne, Vloeberghs, L., & Tijtgat, P. (2015). Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs. VELOV-conferentie, Samenvattingen. Presented at the VELOV-conferentie 2015, Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV).
Vancouver
1.
Van Camp T, Vloeberghs L, Tijtgat P. Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs. VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV); 2015.
MLA
Van Camp, Tinne, Lijne Vloeberghs, and Pieter Tijtgat. “Lerarenopleiders Maken De Brug Tussen Neurowetenschappen En Onderwijs.” VELOV-conferentie, Samenvattingen. Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV), 2015. Print.
@inproceedings{7052531,
  author       = {Van Camp, Tinne and Vloeberghs, Lijne and Tijtgat, Pieter},
  booktitle    = {VELOV-conferentie, Samenvattingen},
  language     = {dut},
  location     = {Hasselt},
  publisher    = {Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (VELOV)},
  title        = {Lerarenopleiders maken de brug tussen neurowetenschappen en onderwijs},
  year         = {2015},
}