Advanced search
1 file | 177.78 KB

Condities voor de succesvolle implementatie van leergemeenschappen: de casus van Teacher educator Design Teams voor ICT-integratie

Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 177.78 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Becuwe, Heleen, Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, Johan van Braak, Els Castelein, and Jeroen Thys. 2015. “Condities Voor De Succesvolle Implementatie Van Leergemeenschappen: De Casus Van Teacher Educator Design Teams Voor ICT-integratie.” Tijdschrift Voor Lerarenopleiders 36 (4): 5–16.
APA
Becuwe, H., Tondeur, J., Pareja Roblin, N., van Braak, J., Castelein, E., & Thys, J. (2015). Condities voor de succesvolle implementatie van leergemeenschappen: de casus van Teacher educator Design Teams voor ICT-integratie. TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS, 36(4), 5–16.
Vancouver
1.
Becuwe H, Tondeur J, Pareja Roblin N, van Braak J, Castelein E, Thys J. Condities voor de succesvolle implementatie van leergemeenschappen: de casus van Teacher educator Design Teams voor ICT-integratie. TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS. 2015;36(4):5–16.
MLA
Becuwe, Heleen, Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, et al. “Condities Voor De Succesvolle Implementatie Van Leergemeenschappen: De Casus Van Teacher Educator Design Teams Voor ICT-integratie.” TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS 36.4 (2015): 5–16. Print.
@article{7029741,
  author       = {Becuwe, Heleen and Tondeur, Jo and Pareja Roblin, Natalie and van Braak, Johan and Castelein, Els and Thys, Jeroen},
  issn         = {1876-4622},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS},
  language     = {eng},
  number       = {4},
  pages        = {5--16},
  title        = {Condities voor de succesvolle implementatie van leergemeenschappen: de casus van Teacher educator Design Teams voor ICT-integratie},
  volume       = {36},
  year         = {2015},
}