Advanced search
Add to list

Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord

(2006)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Hellemont, Corine. Ouders Aan Het Woord over Speelgoedreclame: Onderzoek Met de Steun van de Koning Boudewijnstichting in Het Kader van Het Project Consumenten Aan Het Woord. Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies, 2006.
APA
Van Hellemont, C. (2006). Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord. Antwerpen: Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies.
Chicago author-date
Van Hellemont, Corine. 2006. “Ouders Aan Het Woord over Speelgoedreclame: Onderzoek Met de Steun van de Koning Boudewijnstichting in Het Kader van Het Project Consumenten Aan Het Woord.” Antwerpen: Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies.
Chicago author-date (all authors)
Van Hellemont, Corine. 2006. “Ouders Aan Het Woord over Speelgoedreclame: Onderzoek Met de Steun van de Koning Boudewijnstichting in Het Kader van Het Project Consumenten Aan Het Woord.” Antwerpen: Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies.
Vancouver
1.
Van Hellemont C. Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord. Antwerpen: Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies; 2006.
IEEE
[1]
C. Van Hellemont, “Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord.” Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies, Antwerpen, 2006.
@misc{6987921,
  author       = {{Van Hellemont, Corine}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{80}},
  publisher    = {{Universiteit Antwerpen, Centrum voor Vrouwenstudies}},
  title        = {{Ouders aan het woord over speelgoedreclame: onderzoek met de steun van de Koning Boudewijnstichting in het kader van het project Consumenten aan het Woord}},
  year         = {{2006}},
}