Advanced search
1 file | 2.10 MB Add to list

Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame

Author
Organization
Keywords
reclame, ouderen, seksualiteit

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 2.10 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Hellemont, Corine. “Beeldvorming Van De Seksualiteit Van Ouderen in Reclame.” Seksualiteit Van Ouderen, Een Multidisciplinaire Benadering. Ed. Aagje Swinnen. Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press, 2011. 239–267. Print.
APA
Van Hellemont, C. (2011). Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame. In A. Swinnen (Ed.), Seksualiteit van ouderen, een multidisciplinaire benadering (pp. 239–267). Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press.
Chicago author-date
Van Hellemont, Corine. 2011. “Beeldvorming Van De Seksualiteit Van Ouderen in Reclame.” In Seksualiteit Van Ouderen, Een Multidisciplinaire Benadering, ed. Aagje Swinnen, 239–267. Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press.
Chicago author-date (all authors)
Van Hellemont, Corine. 2011. “Beeldvorming Van De Seksualiteit Van Ouderen in Reclame.” In Seksualiteit Van Ouderen, Een Multidisciplinaire Benadering, ed. Aagje Swinnen, 239–267. Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press.
Vancouver
1.
Van Hellemont C. Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame. In: Swinnen A, editor. Seksualiteit van ouderen, een multidisciplinaire benadering. Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press; 2011. p. 239–67.
IEEE
[1]
C. Van Hellemont, “Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame,” in Seksualiteit van ouderen, een multidisciplinaire benadering, A. Swinnen, Ed. Amsterdam, Nederland: Amsterdam University Press, 2011, pp. 239–267.
@incollection{6987902,
  author       = {{Van Hellemont, Corine}},
  booktitle    = {{Seksualiteit van ouderen, een multidisciplinaire benadering}},
  editor       = {{Swinnen, Aagje}},
  isbn         = {{978-90-8964-182-3}},
  keywords     = {{reclame,ouderen,seksualiteit}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{239--267}},
  publisher    = {{Amsterdam University Press}},
  title        = {{Beeldvorming van de seksualiteit van ouderen in reclame}},
  year         = {{2011}},
}