Advanced search
1 file | 110.64 KB
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 110.64 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Desoete, Annemie, Marieke Coussens, Melissa De Bruycker, Karen De Maesschalck, Mieke Meirsschaut, Frank Monsecour, and Christel Van Vreckem. 2015. “Is PCM Een Acroniem Voor ‘Participatie’, ‘Contextbewust’ En ‘Mogelijkheden Zien’?” In Persoonlijkheid En (de)motivatie Van Kinderen En Jongeren : Theorie, Praktijk En Onderzoek Van Process Communication Model, ed. E Hantson, MC Van de Velde, and Annemie Desoete, 68–75. Ghent, Belgium: Academia Press.
APA
Desoete, A., Coussens, M., De Bruycker, M., De Maesschalck, K., Meirsschaut, M., Monsecour, F., & Van Vreckem, C. (2015). Is PCM een acroniem voor “participatie”, “contextbewust” en “mogelijkheden zien”? In E. Hantson, M. Van de Velde, & A. Desoete (Eds.), Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model (pp. 68–75). Ghent, Belgium: Academia Press.
Vancouver
1.
Desoete A, Coussens M, De Bruycker M, De Maesschalck K, Meirsschaut M, Monsecour F, et al. Is PCM een acroniem voor “participatie”, “contextbewust” en “mogelijkheden zien”? In: Hantson E, Van de Velde M, Desoete A, editors. Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model. Ghent, Belgium: Academia Press; 2015. p. 68–75.
MLA
Desoete, Annemie et al. “Is PCM Een Acroniem Voor ‘Participatie’, ‘Contextbewust’ En ‘Mogelijkheden Zien’?” Persoonlijkheid En (de)motivatie Van Kinderen En Jongeren : Theorie, Praktijk En Onderzoek Van Process Communication Model. Ed. E Hantson, MC Van de Velde, & Annemie Desoete. Ghent, Belgium: Academia Press, 2015. 68–75. Print.
@incollection{6987188,
  author       = {Desoete, Annemie and Coussens, Marieke and De Bruycker, Melissa and De Maesschalck, Karen and Meirsschaut, Mieke and Monsecour, Frank and Van Vreckem, Christel},
  booktitle    = {Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren : theorie, praktijk en onderzoek van Process Communication Model},
  editor       = {Hantson, E and Van de Velde, MC and Desoete, Annemie},
  isbn         = {9789038225555},
  language     = {dut},
  pages        = {68--75},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Is PCM een acroniem voor 'participatie', 'contextbewust' en 'mogelijkheden zien'?},
  year         = {2015},
}